• Vanwege de verkiezingen wil ik wel weten op welke partij jij zou stemmen (als je minderjarig bent) of op gaat stemmen. Ik zelf hou mij maar een beetje bezig met de politiek maar ik zou waarschijnlijk stemmen voor de PvdD (Partij voor de dieren) omdat ik dol ben op dieren, links ben en gewoon vind dat ze goede standpunten hebben. Maar ik zou misschien ook stemmen voor Groen Links vanwege hun standpunten.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    PUKKELxDING schreef:
    SP

    tsja ik mag nog niet stemmen.(krul)
    maar anders zou ik SP of GroenLinks stemmen. (nerd)


    als ik val, sta ik op. als ik sta, val ik op.

    Ik mag nog niet stemmen. Ben 16. -.- Maar als ik dat wel kon dan zal ik zeker weten voor de Partij voor de Dieren stemmen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik moet gaan stemmen --" Jeej..
    En ik zou nog niet eens weten op wie..


    Stop wishing, Start doing..

    ik heb net op SP gestemd:Y)

    Ik zou op VVD stemmen. Ze hebben hele goede standpunten, vind ik:)


    To live would be an awfully big adventure

    GroenLinks of Partij voor de Dieren. Waarschijnlijk GroenLinks, ik word binnenkort ook lid van hun jongerenpartij DWARS.


    Behind every great man there’s a great woman

    Meh, als er maar geen economische crisis is, en geen racisme, dan maakt het niet uit wie wint. (:


    I've got your back like a bra strap.

    PVV


    ars moriendi

    Ivan schreef:
    Geen idee -.-
    Die partijen verwarren me.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    THATSwhatsup schreef:
    Meh, als er maar geen economische crisis is, en geen racisme, dan maakt het niet uit wie wint. (:


    Kies de Christen Unie, hun hebben al zo weinig stemmen denk ik. -daarom heb ik op hun gestemt haha-


    Smiling but close to tears.

    Up schreef:
    (...)

    Kies de Christen Unie, hun hebben al zo weinig stemmen denk ik. -daarom heb ik op hun gestemt haha-

    Doe dan SGP man die halen echt nauwelijks stemmen xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Doe dan SGP man die halen echt nauwelijks stemmen xd


    Oh ja die kan ook nog, hahaha.


    Smiling but close to tears.

    Up schreef:
    (...)

    Oh ja die kan ook nog, hahaha.

    Die partij is zo erg!
    Vrouwen mochten er niet bij, de doodstraf moest weer worden ingevoerd, abortus moest verboden worden en ze waren een gelovige partij die zich liet leiden door god. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lees alleen als het je interesseert: SGP zegt: Het geloof dat God regeert inspireert ons, en de geschiedenis heeft bewezen dat het christelijk geloof de samenleving vooruit helpt. WTFFFFFF

    Als ik mocht stemmen, zou ik stemmen op GroenLinks! Heb even Stemwijzer gedaan (:


    "Let them eat cake!"