Uch, dat is echt een naaistreek dude. Dat heb ik ook zovaak gehad, echt irritant.
Maar, ik zou zelf er niet zoveel aandacht aan besteden. Ja ik weet het, het zyn wel beste vriendinnen enzo, en je zou er dan ook voor moeten vechten voor de vriendschap. Maar als Anne van alles door lult tegen Kim, en er zelf ook wat bij verzint: Dan verdient Anne je vriendschap niet. Zo merk je wel snel wie je echte vrienden zijn en welke niet. & het is ook niet dat ik niets om vriendschap geef ofzo, maar ik ga mijn tijd niet besteden aan vrienden die van alles door lullen snapje? Ik zou het zelf wel kut vinden dat ze zo deden maarja. (:
& dat met Kim, ik vind het best wel meeloperig van haar dat ze Anne geloofd. Ik zou op ten minste het eerst aan je gevraagd hebben of het waar was of niet, en er gewoon goed over praten. Want nou gaat ze sommige dingen geloven die niet waar zijn. Dus net zoals wat Rifles zegt, naar Kim haar huis toe gaan en gewoon alles vertellen waar jullie het over hadden. & ik zou ook gewoon zeggen van wat Anne allemaal dan zei. Misschien deed Anne gewoon zo net alsof dat ze het met je eens was, om te kijken wat je allemaal te zeggen had erover & het tegen Kim zeggen ofzo?
Don't walk. Run, you sheep, run.