• Fijn..
    Neem je de beslissing om naar de huisarts te gaan en om naar je Hb te vragen, omdat je op staat en je bent al moe, aan het eind van de dag komt er hoofdpijn bij en door de dag heen heb je soms vlagen met duizeligheid.
    Hb was prima 8.0, niks op aan te merken. Maar wat nu dat is de vraag die ik me stel.
    Opties kunnen zijn:
    - Bloeddruk laten meten, want je moeder heeft te maken met een lage bloeddruk dus waarom jij niet?
    - Veel gaan drinken, wat je al doet.
    - Eerder op bed gaan, is geen optie want slaap al op een fatsoenlijke tijd.
    - Vakantie vieren, ben ik wel aan toe ja maar mag wachten tot volgende week.

Iemand met hetzelfde probleem??

La credenza è una medicina contro il timore

voor de zekerheid even bloeddruk meten. Ik had namelijk een te lage bloeddruk en had dat niet in de gaten. Toen viel ik flauw op een gegeven moment. geen pretje ><
    Wat helpt is zout eten gaat je bloeddruk omhoog maar ik zou daarmee wachten want misschien is die van jou wel te hoog.

Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

nee maar sommige dingen zijn niet op te lossen...
    ik heb er verstand van:S
    maar meschien is het gewoon over vermoeit

sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

Tsja zit ik zelf ook aan te denken om bloeddruk te meten. Aangezien mijn moeder er ook last van heeft weet je het nooit.

Ik weet hoe het is om flauw te vallen en het is inderdaad geen pretje.. Ben blij dat ik het weet aan te voelen zodat ik al kan gaan zitten.

@ Dopey; vermoeidheid kan ook heb het wel druk deze periode maarja dat heb ik elke periode. Even afwachten dus

Crossroads schreef:
    Tsja zit ik zelf ook aan te denken om bloeddruk te meten. Aangezien mijn moeder er ook last van heeft weet je het nooit.

Ik weet hoe het is om flauw te vallen en het is inderdaad geen pretje.. Ben blij dat ik het weet aan te voelen zodat ik al kan gaan zitten.

@ Dopey; vermoeidheid kan ook heb het wel druk deze periode maarja dat heb ik elke periode. Even afwachten dus

Bij kwam het te laat.
    Want ik zei mam ben duizelig en daar ging Immortal
    het ging vet snel.

Immortal schreef:
    (...)
    Bij kwam het te laat.
    Want ik zei mam ben duizelig en daar ging Immortal
    het ging vet snel.

Aii dat is minder:S:S
    Nee ik ben al stuk of 6x flauwgevallen dus ik weet hoe het nu is. Ik krieg een peip in mijn oor en de kleuren om me heen worden grauwig ercht heel eng.

Ontopic:
    Ik denk dat ik voor de zekerheid maar naar de dokter ga om bloeddruk te meten. Hopen dat dat meer duidelijkheid geeft.

Crossroads schreef:
    (...)
    Aii dat is minder:S:S
    Nee ik ben al stuk of 6x flauwgevallen dus ik weet hoe het nu is. Ik krieg een peip in mijn oor en de kleuren om me heen worden grauwig ercht heel eng.

Ontopic:
    Ik denk dat ik voor de zekerheid maar naar de dokter ga om bloeddruk te meten. Hopen dat dat meer duidelijkheid geeft.

ja want ik bedoel het is beter dat je het zeker weet dan dat je niets doet en straks neer gaat.

Ik zou idd voor de zekerheid je bloeddruk even laten meten. Je kunt nooit weten.

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg