• Hey people,
    ik heb al ondertussen een paar stories online staan. Maar nu heb ik nog een ander idee.
    Ik ben een anime/manga-lover, en de vraag aan jullie is of jullie een rol willen in mijn storie over anime-series? Jullie mogen zelf weten wat je bent en in welke anime je speelt.
    Maar als ik de anime niet ken, moet je even wat informatie erover geven aan mij in het liefst een pb.
    Maar mag ook als berichtje bij mijn profiel. (:
    Ik kies de beste, niet de eerste.

    Anime:
    Naam + Achternaam:
    Geslacht:
    Mens/Vampier, etc. :
    Hobby's:
    2 foto's, waar ik uit kan kiezen:
    Special talent:
    Extra:


    ~ Rollen:
    Maserati, als vampier in Vampire Knight.
    Nyx, als vampier in Rosario + Vampire.


    Als je zelf nog wat weet, wat bij je rol hoort mag je het er bij invullen. Ohja, en het moeten anime plaatjes zijn, guys!(:
    Thanks alvast, en lees ook mijn andere stories! (: Blue Moon. & He Shows A Red Rose

    & sorry dat er hier veel meer forums van staan, maar ik het kwam er een beetje verkeerd uit sorry! (flower)

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 23:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 juni 2010 - 16:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Anime:Vampire knight of rozen maiden
    Naam + Achternaam:Mia Moon
    Geslacht:vrouw
    Hobby's:Gedichten schrijven,grapen maken.muziek draaien
    2 foto's, waar ik uit kan kiezen:http://media.photobucket.com/image/anime%20blood%20girl%20gun/tekaheart/animegirlorangehairreupload1.jpg?o=4

    http://www.advancedanime.com/displayimage.php?pid=323430&tq=female+and+girl+and+blue+eyes+and+blond+hair&member_art=2
    Special talent:Je kan haar emotie in der ogen zien en als het steeds donkerder word moet je uit kijken vooral bij woede.En heeft altijd der zeis bij der maar is verkleind in een kettingkje
    Extra:Uhmmm is verliefd op haar vriendin der latere vriend maybe
    :S

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 9:16 ]


    Never regret something that made you Smile

    Anime: Vampire Knight
    Naam + Achternaam: Samantha Burgondie
    Geslacht: vrouw
    Leeftijd: 17
    Hobby's: Freerunning, turnen, in de vensterbank zitten en naar buiten staren, muziek luisteren, lezen en schrijven.
    2 foto's, waar ik uit kan kiezen: Deze of deze ^^
    Special talent: Ze kan mensen hun gedachten naar willekeur lezen. Ook kan ze deze gedachten beïnvloeden en mensen laten doen wat ze wil, maar dit kan alleen als ze de persoon in kwestie aanraakt, wat bij het gedachten lezen niet hoeft.
    Extra: Ze is een vampier van een nobele familie, maar gedraagt zich er niet altijd naar. Ze wil gewoon zichzelf kunnen zijn zonder restricties van haar ouders. Dit is dan ook wat ze meestal doet. Ze is een lief en aardig meisje, als je haar eerst ontmoet ook verlegen. Ze is bijna altijd vrolijk en je kunt altijd wel een glimlach op haar gezicht vinden. Ze heeft een groot gevoel voor rechtvaardigheid en kan niet tegen mensen die anderen beoordelen zonder ze te kennen. Ze wil graag dat mensen haar aardig vinden en doet hier dan ook alles aan, maar ze zal niet iemand zijn slaafje worden als dat de enige manier is waarop iemand haar aardig kan vinden. Ze is af en toe een beetje naïef en is vrij onhandig. Het kan dus zijn, dat ze opeens dingen uit haar handen laat vallen, struikelt -over platte ondergronden- of tegen deuren aanloopt. Ze is heel romantisch ingesteld, maar wacht nog steeds op iemand die van haar kan houden om wie zij is, niet om wat ze is of wie haar familie is.

    Kan ik een notificatie krijgen als deel 1 er is? ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik snap niet egt wat je moes invullen bij anime


    Never regret something that made you Smile

    Ik snap eigenlijk niet of je zelf een karakter verzint of dat je een uit een anime neemt?


    Let the Night embrace you

    Nyx schreef:
    Ik snap eigenlijk niet of je zelf een karakter verzint of dat je een uit een anime neemt?

    Kijk maar naar Maserati, hoe zij het heeft ingevuld. Want ze heeft het perfecto ingevult! Je mag dus zelf een anime kiezen waar je een rol in wilt, en verzint zelf een karakter. (: Snapje?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    moet dat je eigen naam zijn of die van het personage?
    x

    BlkDyingRose schreef:
    moet dat je eigen naam zijn of die van het personage?
    x

    Dat maakt niks uit, je mocht je eigen karakter verzinnen! (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Anime: Rosario + Vampire
    Naam + Achternaam: Eren Marufoi
    Geslacht: Meisje
    Hobby's: Lezen in fantasieboeken, slapen, mensen bang maken
    2 foto's, waar ik uit kan kiezen:
    http://i46.tinypic.com/2nur9g9.jpg
    of
    http://i50.tinypic.com/2a9vcpc.jpg
    Special talent: ze kan bloedsturen. (het bloed naar bijvoorbeeld de arm sturen zodat die beweegt. Ze kan dus marionetten van hen maken.)
    Extra: Ze is een Vampier (maar ze draagt geen Rosario)
    Ze is tevens ook een 'ik wil het NU!' persoon en als ze iets in haar hoofd haalt wilt ze het meteen. Ze kan koppig en hard zijn, maar tegen mensen die ze kent is ze vriendelijk en lief.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 19:17 ]


    Let the Night embrace you