• Ik had zaterdagavond een strandfeest, en we waren daar al wat eerder heengegaan om nog even wat te chillen, dus er waren nog aardig wat mensen op het strand. Zo ook een groepje buitenlanders -no offence-, en daar liepen wij dus met een groepje langs.
    Schreeuwt er eentje serieus: 'WIL JE LSD VAN ME KOPEN?' naar mij een een vriend toe. Dus wij van 'eh nee?' en snel doorlopen enzo, like wtf. Nja en aantal vrienden van mij blowen wel enzo, ik niet meer, maargoed. Ze zaten dus later wiet te roken en toen kwamen al die mensen weer op ons af enzo ._. Bah dat was eng.

    Hebben jullie wel eens gehad dat mensen je drugs wilden verkopen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sukkels zijn het ook, dat keihard over het strand schreeuwen. Alsof ze opgepakt willen worden -.-

    Nee, maar ik had wel eens een dronken kerel met een zakje coke aan de deur die we via via kenden (ben opgegroeid in een asobuurt).


    No growth of the heart is ever a waste

    Ze vonden je vast op een junkie lijken. (flower)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2010 - 17:23 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    Ze vonden je vast op een junkie lijken. (flower)

    Ik lijk gewoon op Dries (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Highway schreef:
    (...)
    Ik lijk gewoon op Dries (krul)

    Ja! Dan is het logisch dat ze het je vragen ja! :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ivan zei op 8 juni 2010 - 17:21:

    Sukkels zijn het ook, dat keihard over het strand schreeuwen. Alsof ze opgepakt willen worden -.-


    En ja, mij is het wel eens gebeurd maar ik woon in Rotterdam, en daar kijken we niet zo snel op van dat soort dingen. :'D

    Ik negeer het altijd en loop gewoon door. Als ik wil blowen ga ik wel naar de coffeeshop, LSD en al die troep hoef ik niet.

    En sowieso al helemaal niks van een dealer, bah, je weet nooit wat je dan allemaal binnen kan krijgen aan troep.:Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Volgens mij maakten ze een grapje hoor.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Volgens mij maakten ze een grapje hoor.

    Nee.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    een x bij het paasvuur. ik stond een beetje te praten met een vriend van me komt er zo'n gast aan. 'Hee, wil je wiet?' ik heb hem bedankt en heb me daarna niet meer met die gast gepraat.


    We can only learn to love by loving.

    Gelukkig heb ik zoiets nog nooit meegemaakt.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Zo'n dingen gebeuren nu eenmaal (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Met Oud&Nieuw. We gingen dit jaar met de jaarclub op wintersport en we zaten daar met een groepje van mijn leeftijd, allemaal kapot dronken en zo'n jongen had echt heel veel wiet, hebben we even met z'n allen opgemaakt. (a). Maar dat is niet echt kopen..


    It's time to be happy again.

    Caithlyn schreef:
    Gelukkig heb ik zoiets nog nooit meegemaakt.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Nein. (':


    Some people make the world special just by being in it

    Jaa best vaak eigenlijk.
    Soms komen ze ook met gestolen alcohol die ze door verkopen,maar meestal stoppen ze daar ook drugs in :x.

    Op straat een keer. Voor een bestwel goedkope prijs maar ik heb het maar niet gedaaan x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3