• Oké, nou kijk, ik vind mezelf best wel dik enzo, Ookal zeggen mensen van niet maar ik heb dikke benen en een dikke buik. Ik ben niet dik aan m'n gezicht ofzo. Maarja, nou kijk: Laatste tijd ben ik echt met m'n gewicht bezig. Ik zit er echt mee. Maar als ik dan iets eet bijvoorbeeld zoals chips dan krijg ik wanneer ik het op heb meteen spijt van ofzo. Of heb ik vamndaag bijvorbeeld niet echt gezond gegeten ofzo dan zegt een stemmetje in m'n hoofd: Ja de volgende dag eet je lekker niks.
    En nog zo een ander stemmetje zegt dan weer: je moet juist wel eten straks krijg je nog anorexia en dat soort dingen. Maarja, ik sport wel enzo al 2 maanden ofzo maar ik zie geen verschil. En als mensen zeggen dat ik mollig ben begin ik opeens te huilen? Jaa ik ben een aansteller maar ik zit erg gewoon mee...


    The way we live, is the way we die

    Dat stemmetje in je hoofd is niet goed! Daar moet je het eens met de huisarts over hebben. En als je jezelf dik vind moet je gewoon gezonder gaan eten niet jezelf gaan straffen als je een keer wel wat lekkers neemt dat mag best. En je gewicht speelt nou tegenwoordig eenmaal een grote rol in het leven van veel tieners dus dat begint wel redelijk normaal te worden. Maar het is niet gezond.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik herken jou probleem.
    Als ik jou was zou ik naar een huisarts gaan. Dan kan hij beoordelen over jou gewicht, en heel misschien ook helpen met een dieet samenstellen. En hij kan je misschien ook helpen met die stemmetjes in je hoofd? (:
    Succes xx


    Why should we live in a world so imperfect, if we can live in a world created by our dearest memories?

    Zelf zie je sowieso niet snel verschil als je aan het afvallen bent, omdat je jezelf dagelijks bekijkt in de spiegel en het dan niet zo opvalt.

    Gewoon lekker door blijven gaan met sporten en zoveel mogelijk opletten op wat je eet, dan maken die paar chipjes ook niet zoveel uit!

    En anders ga je gewoon een stukje wandelen om het er gelijk weer af te lopen. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ceren je bent niet dik! Onthoud dit eens. En dat ene stemmetje;
    Ja de volgende dag eet je lekker niks.
    Dat is de duivel xd.
    Luister naar de engel. Nogmaals:

    J.e b.e.n.t n.i.e.t d.i.k!

    Hulp vragen nú het nogh kan!
    Als je sport moet je juist veel eten.

    1. luister niet naar dat stemmetje ALS JE EEN MAALTIJD OVERSLAAT WORD JE JUIST DIK EN KRIJG JE VREETBUIEN!
    2. stap MAXIMAAL 1x per week op de weegschaal anders maak je jezelf gek!
    3. hoelahoopen, touwtjespringen en dansen (geen houterige dansjes gewoon lekker los gaan, als je dat niet durft doe dan net als ik het als niemand anders thuis is) daar verbrand je echt heel veel mee!
    4. mensen denken tegenwoordig te snel dat ze dik zijn!
    5. eet zoveel fruit als je wilt van fruit en groente kom je NIET aan!!!

    Blijf denken aan dat stemmetje dat je waarschuwt.
    Je wilt geen anorexia, je wilt geen wandelend skelet worden en je halve jeugd verpesten door naar klinieken te moeten gaan om af te kicken.
    Je moet juist trots zijn op jezelf, iedereen is mooi zijn eigen manier. Probeer jezelf niet te veranderen. :]
    Het is prima als je een paar kilootjes kwijt wilt, maar je moet niet dóórdraaien. In dat geval kun je het misschien het beste met je ouders of een goede vriendin overleggen, dat zij in de gaten houden dat je niet doorslaat.
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt? vast niet^^(krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Heb ik ook gehad. Ik was eten gaan verminderen, Ik eet bijna hele dag niks, en als ik eet is het ongezond. En weetje, Ik val alleen maar af. Ik kom niks aan. En ik ben al veel kilo's kwijt. Terwijl ik bijna alleen maar ongezond eet.
    Geloof me, het gaat wel over, het is gewoon echt je puberteit. Gaat het niet over? Ga naar je huisarts. ;')


    Sometimes it's best not to care.

    Soms heb ik daar ook wel eens last van. Maar dat komt ook omdat ik best wel een controlfreak ben xD Ik let op wat ik eet en als ik teveel heb gegeten hou ik de dag daarna wel eens een balansdagje. Maar stemmetjes hoor ik niet echt.
    Wat je het beste kan doen is het stemmetje negeren. Lukt dat niet, praat met je ouders erover. En als je je echt zorgen maakt moet je naar de huisarts gaan.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Shokubeni schreef:
    Blijf denken aan dat stemmetje dat je waarschuwt.
    Je wilt geen anorexia, je wilt geen wandelend skelet worden en je halve jeugd verpesten door naar klinieken te moeten gaan om af te kicken.
    Je moet juist trots zijn op jezelf, iedereen is mooi zijn eigen manier. Probeer jezelf niet te veranderen. :]
    Het is prima als je een paar kilootjes kwijt wilt, maar je moet niet dóórdraaien. In dat geval kun je het misschien het beste met je ouders of een goede vriendin overleggen, dat zij in de gaten houden dat je niet doorslaat.
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt? vast niet^^(krul)


    haha, jewell ik heb er wel wat aan. Van iedereen trouwens (krul)


    The way we live, is the way we die

    Kind,

    Iedereen heeft wel zorgen. Iedereen is anders. Niemand is perfect. Ik niet, jij niet, anderen niet. Ik zelf ben ook echt niet slank (A), maar soms moet je er het beste van maken. Ik weet zeker dat er heus mensen zijn die jou accepteren zoals je zelf bent. Als je zelf wilt afvallen moet je dat zelf weten. Ik houd je niet tegen, maar draai niet door. En dat stemmetje in je hoofd is niet goed. Praat er met iemand over ofzo. Dat kan je echt goed doen. En geef even aan iemand aan als je bezig gaat met afvallen, zodat die een oogje in het zeil gaat houden.

    Als je echt heel ontevreden bent kun je altijd naar een diëtiste gaan. Mijn moeder dreigt daar ook al mee. *zucht*

    Hoop dat je er wat aan hebt. Waarschijnlijk niet. ö


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."

    Kben ook dik Maar volgens me vrienden niet xs


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat hoort je gewoon helemaal niks te boeien wat anderen zeggen. Gewoon scheit aan hebben. Iedereen is mooi zoals-ie is, jij dus ook.
    En over die stemmetjes.....
    Ik denk dat het het beste is hoofd helemaal proberen leeg te maken en dan jezelf voorhouden dat JIJ de baas bent over jezelf en niet zo'n stemmetje.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Chiarabieber schreef:
    Kben ook dik Maar volgens me vrienden niet xs


    idd, bij mij zeggen ze dat ook.


    The way we live, is the way we die

    Weetje; eet gezond, beweeg regelmatig, en eet verder wat je wilt, maar zorg er gewoon voor dat je je goed in je vel voelt. (:
    Bijna ieder tienermeisje gaat door deze fase heen. Alles komt in orde. Echt waar. (:


    Where there is a sea there are pirates...