• ik krijg dus deze zomer een snakebite piercing, nu heb ik toch een aantal vragen

    1. doet het veel pijn ?
    2. hoe lang duurt het ongeveer voor het genezen is?
    3. hoeveel kost het gemiddeld?
    4. kan je het eruithalen zonder het dichtgroeit? het mag namelijk niet op school.
    5. heb je net na het zetten, veel pijn?

    ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen want ik ben nogal bang (:

    [ bericht aangepast op 7 juni 2010 - 18:35 ]


    There's nothing like us.

    Hoe het zit met het zetten enzo weet ik niet, ik laat mijn lippiercing begin juli zetten.
    Als het op school niet mag kan je een retainer indoen. Dat is een doorzichtig staafje, dus dat zie je niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Als je het zet doet het wel even pijn maar voor de rest niet echt je voelt het wel enzo maar niet erg alleen als het gaat ontsteken


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    1) Nee, het is meer de schrik dan dat het echt zeer doet.
    2) Dat verschilt per persoon. Sowieso denk ik dat je toch wel 4 weken mag rekenen voor je een nieuwe in kan doen, beter langer.
    3) Mijn snakebite kostte 110 euro, inclusief de wissels voor kleinere staafjes.
    4) Nee, ik had mijn eerste lippiercing drie maanden in, ik had hem drie uurtjes uit en hij was dicht. Dus je moet hem echt lang -jaar- hebben wil je hem er zonder problemen uit kunnen halen, in dat geval kun je 'retainers' kopen. Die zijn onzichtbaar, zo groeit je piercing niet dicht en zie je hem ook niet.
    5) Dat ligt eraan. Soms zwelt het enorm op (zoals bij mij de linkerkant) en daar heb je dan een dag of vier last van. Als dat niet gebeurt is het gewoon even wennen. Pijn doet het niet, het is net als een oorgaatje, je voelt het wel, maar het doet geen zeer.

    :]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    het duurt ongeveer 4-6 weken om te genezen, nee je mag het er niet uit halen. groeit binnen 3 uur helemaal dicht. Pijn weet ik niet. lijkt mij niet heel erg. Bij de ding waar ik zit is het 50 euro per 1 dus reken maar zeker rond de 90 euro. I kzou wel op letten, als ze alles uit bakken halen gewoon opstaan en weg lopen. Alles moet uit de verpakking komen, egt alles. Het kan daarna wel pijn gaan doen. maar goed schoon houden en spoelen. desnooids veel water ijs eten. komt alles goed. :D


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik had een snakebites, bij mij deed het geen pijn en hij was na 8 dagen al genezen. Maar als je hem uitdoet groeit hij echt fucking snel dicht. Het koste 65 euro. Na het zetten was ik gewoon zo blij dat ik de pijn vergat. :3

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 15:33 ]

    Shokubeni schreef:
    1) Nee, het is meer de schrik dan dat het echt zeer doet.
    2) Dat verschilt per persoon. Sowieso denk ik dat je toch wel 4 weken mag rekenen voor je een nieuwe in kan doen, beter langer.
    3) Mijn snakebite kostte 110 euro, inclusief de wissels voor kleinere staafjes.
    4) Nee, ik had mijn eerste lippiercing drie maanden in, ik had hem drie uurtjes uit en hij was dicht. Dus je moet hem echt lang -jaar- hebben wil je hem er zonder problemen uit kunnen halen, in dat geval kun je 'retainers' kopen. Die zijn onzichtbaar, zo groeit je piercing niet dicht en zie je hem ook niet.
    5) Dat ligt eraan. Soms zwelt het enorm op (zoals bij mij de linkerkant) en daar heb je dan een dag of vier last van. Als dat niet gebeurt is het gewoon even wennen. Pijn doet het niet, het is net als een oorgaatje, je voelt het wel, maar het doet geen zeer.

    :]


    lau, mijn lippiercing die ik nog lang geen jaar heb, kan ik zo 2 hele weken uit hebben zonder dat die dichtgroeid ;o:D


    I solemny swear i am up to no good

    Daesung schreef:
    (...)

    lau, mijn lippiercing die ik nog lang geen jaar heb, kan ik zo 2 hele weken uit hebben zonder dat die dichtgroeid ;o:D


    Oké, wacht; Het ligt dus aan de persoon. De een kan hem amper drie uurtjes uit doen en de ander makkelijk twee weken. :'D
    Dat moet je dus zelf even uitproberen -met kans dat ie dichtgroeit hea^^-


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen