• Zoals ik al in de titel zei:
    Weet iemand wanneer er een tof Trance feest is?
    Het liefst wel in NL!

    Het moet wel echt trance zijn [ja, daar houd ik ook van! Ben er o.a mee opgegroeid:')], anders wil mijn vader niet mee. :')

    Nu klinkt 't misschien stom dat ik met m'n vader samen naar een feest wil gaan, maar dan vergis je je, ik heb namelijk een übercoole pa! :')

    Hij is 50 (volgende maand 51!), en wil om mij te leren hoe je goed moet stappen op zulke grote feesten. (Hij was vroeger een 'partyking' met m'n moeder samen :'D)

    Lijkt me echt zwaar humor en kicken om dat ook eens mee te maken. :'D
    Met m'n zus deed ie dat vroeger ook voor ze alleen naar zulke feesten mocht/ging. (:

    Dus, nogmaals, weet iemand waar/wanneer er een goed trance feest is in ons landje? :'D

    [ bericht aangepast op 6 juni 2010 - 19:02 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik heb echt geen idee! Misschien moet je eens op Livenation kijken?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ja, al gedaan, alleen daar kan ik niks vinden, terwijl ik gehoord had dat er binnenkort ergens -geen idee waar of hoe of wanneer- er een onwijs tof feest zou komen.
    En ik kan er niks over vinden. ):


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    3 juli 2010: Sensation White, Amsterdam ArenA.
    SW.

    Verder ken ik alleen een aantal elektrofeesten maar dat is geen trance maar meer cybergoth muziek (EBM, industrial, aggrotech ed). Dan heb ik het over Cyberia en Morticia. Vooral de laatste is vrij goedkoop, rond de 2 a 3 euri.


    No growth of the heart is ever a waste

    Acapella schreef:
    Ja, al gedaan, alleen daar kan ik niks vinden, terwijl ik gehoord had dat er binnenkort ergens -geen idee waar of hoe of wanneer- er een onwijs tof feest zou komen.
    En ik kan er niks over vinden. ):

    Ja, waarschijnlijk is dat Sensation White, aangezien dat feest al binnen een maand draait. Een van Nederlands' bekendste trancefeesten :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, die is uitverkocht. :'D
    En via via alleen verkrijgbaar vanaf 89 tot ong. 195€ per kaartje. ):
    Die had ik namelijk ook allang opgezocht.

    Toch bedankt. (:

    [ bericht aangepast op 6 juni 2010 - 19:03 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell