• Ja, want ik en mijn broer vechten altijd. No biggie, het is maar om te spelen. Maar hij is zoveel sterker dan mij en neemt me altijd in een worstelgreep en dat gaat hij knijpen in mijn nek en daar kan ik niet tegen. Oh, en het enige wat ik doe is hem 'in the nuts' schoppen. Maar ik mis altijd.

    Om dit topic interessant te maken; Met wie heb je het laatst gevochten. (speels of menens maakt niet uit)


    All this dampness is damp.

    met mijn neef en ik moet zeggen dat hij een goede rechtse heeft, het was wel maar om te spelen
    oef anders was ik er veel erger aan toe geweest


    Change, the only good thing in this world.

    Met mijn beste vriend, voor de lol (':


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    met mijn vriendje maar dat is zo grappig die slaat mij dan zo op een kei grappige manier en dan lig ik plat van het lachen. Ik mag van hem dan niet lachen en dan begint ie meer te slaan en dan kan ik echt niet meer ;o haha


    Keep on smiling

    mijn broer. Hij is like twee meter en zeventien, maar ik win altijd =D


    Alis volat propriis

    Ik vecht nooit,ik ben streng tegen geweld.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hahha met mijn vriendje gister in de speeltuin :] Hij is wel 2x onderuit gegaan, maar niet door mijn toedoen (a) hahaha.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Met iemand op school, menens. Zij begon met mij een mep te geven en tja als je bedenkt dat ik op woedebeheersingscursus zit.. Eigen schuld.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn vriend, ik kietelde hem en dat is iets waar 'ie absoluut niet tegen kan. :'D
    Toen had 'ie me ook ineens in een Judo-greep te pakken waar ik met geen mogelijkheid uit kon komen, tot ik beloofd had het niet meer te doen. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Met een jongen uit mijn klas
    Nouja het is altijd speels
    En hij vind het nooit leuk als ik ga schoppen ><


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Haha net nog XD.
    Met het vriendje van mn zus ging ik een kussengevecht doen [maar echt, heeeel hard slaan, die kussens zijn bakstenen XD] ik moest elke keer zó hard lachen!


    The sweet glinster of the moonlight shines on you.

    een hoop kleine kinderen die met z'n allen boven op me sprongen op de trampoline..
    vanmiddag xD


    Never forget the things that make you smile

    Met mijn broertje, en het was serieus.
    Hij is sterk:O
    Maar ik wou hem op de grond leggen, en mijn nagels zijn nogal lang, dus toen had hij een groot kruis in zijn nek staan:$.. En toen was hij echt pissed...
    De volgende dag op school zei hij dat de kat hem gekrabt had, omdat hij niet durfde te zeggen dat ik dat had gedaan:D


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Mijn zusje en het seriuus ze had iets naar mijn hoofd gegooit en ik had een bloedneus dus ik boos maar ze rende net op tijd de kamer uit wat erg slim was want ik was zo boos dat ik me zelf niet meer in de hand had


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    me vader, voor de gein.
    En scheldpartijding met zo'n jongen met wie ik ruzie heb, haha.


    Smiling but close to tears.

    echt gevochten? Nog nooit, maar iedereen (behalve volwassenen dan) kunnen wel eens een klap verwachten. Vooral mijn zusje als ze irritant doet, en een vriend als hij weer eens zo playerig en opschepperig doet.


    It's time to be happy again.