xIllusionx schreef:
lol over verkeerde jongens weet ik genoeg, maar ik kan er ook niks aan doen, mn vriendinnen hebben wel vriendjes en ik heb er nog nooit iedereen gehad en dan begin je aan jezelf te twijfelen van wat is er dan mis met my terwijl wel iedereen altijd zegt dat ze niet snappen dat k geen vriendje heb, moet er dan wel bij zeggen dat k heel stil en verlegen ben.
mjaa ik vind jongens van mijn leeftijd vaak zo kinderachtig
Ik weet wat je bedoelt,ik heb het zelfde.Ik ben ook 16 en ik ben zelfs nog nooit verliefd geweest.Maar wat zou het,je kan beter lang wachten en bijna meteen de goede vinden dan tientallen relaties hebben gehad die je alleen maat pijn hebben gedaan.
Ik weet dat 16 jarig jongens vaak kinderachtig zijn maar 18 jarige of zelfs 17 jarige jongens niet. Je hoeft niet meteen iemand in de 20 te zoeken.
Het verschil is nu zo groot omdat hij een volwassen man bent en jij een kind.Als je 10 bent ben jij,dan ken je de echte wereld(om het waar zo te zeggen).Dan ook volwassen maar nu nog niet.
[ bericht aangepast op 5 juni 2010 - 17:32 ]
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall