• Mijn ouders blijven maar doorzagen over seks. Van mijn moeder moet ik nu ook de pil slikken, met het smoesje dat het handiger is voor de vakantie. Nou ja, hoef ik zelf niet naar de pil te vragen..
    Maar waarom verwachten mijn ouders dat ik naar hun toekom met de boodschap: "Hee, ik heb vannacht dit, dit en dit gedaan!" Dat gaat hun toch helemaal niets aan..

    Mijn vader vroeg laatst ook al of ik zin had in seks, heel droog..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Hehe,
    Je moeder heeft wel gelijk, though. De pil is heel handig.. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Haha, bloed irritant! Zeg tegen je ouders dat het je eigen beslissing is en dat je dat graag prive wilt houden. Je moet eerlijk tegen ze zijn, anders blijven ze zeuren ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    het is irritant , maar ze bedoelen het goed:)


    I solemny swear i am up to no good

    Gisteravond was mijn vriendje hier en we zijn op mijn kamer 'tv gaan kijken'. Hij ging om drie uur naar huis en vanmorgen keken mijn ouders helemaal in mijn kamer of hij was blijven slapen, lol.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Mijn moeder vraagt het ook steeds.. Maar ik heb wel zelf moeten vragen achter te pil.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Mijn moeder vraagt daar niet naar, maar toen kwam ik zelf naar haar toe met de vraag dat ik echt heel graag aan de pil wou. Toen keek ze wel even heel raar haha :'D


    -

    Hah, mijn moeder en ik hebben samen besloten dat ik aan de pil ging, ook voor mn gezondheid, (: en mss ook omdat ik een vriendje had, maar dat is een bijkomende reden..
    Zeg gewoon dat je het niet fijn vindt dat ze zo nieuwsgierig doen.

    zoiets had ik dus ook.....
    mijn ma zei laatst ook dat ik het moest zeggen wanneer ik klaar was voor seks zodat ik met haar naar dokter kon voor de pil. maar dat is zo droog je gaat toch niet tegen je ouders zeggen, "ja ik ben klaar voor seks" en ik wil nog niet aan de pil, die vind ik maar vaag en ik weet zeker dat ik het toch vergeet:P


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Lau, je was toch al aan de pil? ;o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ze zijn gewoon bezorgd. Of vast ook wel nieuwsgierig. Ach, sommige van mijn vriendinnen moeten niet eens de pil nemen, dus. En antwoord gewoon even droog terug op jou vader :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Grmbl, zo'n pil kan heel handig zijn. En het is een stuk beter als ouders zeggen dat je je goed moet beschermen in plaats van dat ze continue zeggen: Geen seks voor je afgestudeerd bent. Joepie...


    No growth of the heart is ever a waste

    Voiceless schreef:
    Lau, je was toch al aan de pil? ;o

    Ja, maar ik was gestopt. Had hem niet meer nodig, want mijn enorme kramp was drastisch verminderd. Gelukkig!


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Mijn moeder heeft bedacht dat het slim was om aan de pil te gaan. IVM Buikkrampen & Onregelmatigheid. Mijn vader boeide het niets.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Gelukkig zijn mijn ouders niet zo nieuwsgierig x) Maar ik mag niet aan de pil voor ik echt van plan ben aan seks te gaan doen huhu :'DD


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.