Jezus, ik had een vriendin op de basisschool. Ik mocht haar niet echt ofzo. Maar we waren dus altijd met z'n 4en. Nou heeft ze ruzie met die andere 2 meisjes (waar ik nog wel steeds mee afspreek) gaat ze heletijd tegen mij praten. En ik heb altijd vet vaak ruzie met haar. Ze word boos om de kleinste dingen bijv:
Ik heb in mn naam de namen van mijn vriendinnen staan. In deze volgorde. C M S.
En zij is S. Zegt ze opeens zovan op msn: Ja waarom ben ik helemaal als laatste? Je vind zeker C en M veel aardiger dan mij he?! zak maar door de stront.
Ik zweer het je. Ik word echt gek. Ik heb haar op msn en op facebook verwijderd behalve op hyves. Daar komt ze erachter. Ik ben meestal offline weergeven weetjewel. EN wanneer ik toevallig online ben begint ze weer te praten.. Ze wilt al de heletijd afspreken maar ik negeer haar gewoon. Nouja, ze is dus ook altijd heeeeel erg jaloers als ik bijvoorbeeld met C en M in de stad ben en zij er niet is, gaat ze de moeder erbij roepen gaat ze zeggen dat we haar buitensluiten belachelijk toch?. Maar dus als ik ruzie met haar heb dan zit ik er echt de heletijd mee. Maar ik wil haar dus echt niet meer als me vriendinn wat moet ik doenn?
-bedankt voor het lezen.-
x.
[ bericht aangepast op 5 juni 2010 - 10:28 ]
The way we live, is the way we die