• %#$%@Q#%@$&&^*, mijn moeder kwam zojuist met het stomste excuus ooit aanzetten!

    Ik vertelde haar dat ik zou gaan stappen met wat vrienden vanavond.

    Het eerste wat ze vroeg is wat ik aantrek. Dus ik vertel haar dat dat niks bijzonders is. Gewoon een strakke broek en een simpel maar leuk truitje.

    Dan vraagt ze waar ik heen ga dus ik zeg ... (naam uitgaansgelegenheid) ..., zegt ze ineens 'Oh, maar... zou je dat wel doen, het is zo gevaarlijk tegenwoordig...bla bla bla'

    ... Terwijl ik al 2 jaar niet meer ben uitgegaan, en al sinds m'n 14e altijd naar diezelfde plek ga, come on, what's your problem woman!

    Maaaaaaaam ik ben verdomme 18 hoor, schei toch g*dv*rd*mm* eens uit met dat schijnheilige gezeik en laat me volwassen worden.

    Ik ben al bijna 19, ik woon al 18 jaar in dezelfde stad en wijk, ik ga altijd naar dezelfde plek, je weet met wie ik ga, hoe laat ik thuis ben en dat ik thuis gebracht wordt.

    Je hebt er nooit een probleem van gemaakt en nu wel! Wat wil je nou!

    Maar je vind het niet erg als ik zomers soms tot 4 uur 's nachts buiten ben met vrienden!

    Echt... moeders... ik hou van ze... maar soms kan je ze de nek wel omdraaien!


    Zo... dat is eruit.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Tjha,dat noemen bezorgdheid. Al is dit wel raar.

    Flawless schreef:
    Tjha,dat noemen bezorgdheid. Al is dit wel raar.


    Dat noemen ze gewoon overdreven. En normaal doet ze nooit zo.

    Nu zegt ze wel dat het mag maar heeft ze me wel een schuld gevoel aangepraat, omdat ik weet dat ze het dus liever niet heeft.

    Urgh.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    das gewoon berzorgtheid,trust me,je mama heeft je te wereld gebracht en die wil je eigelijk volwassen zien worden en tegelijk ook weer niet(dat kinkt heel verwarrend en je zult het waarschijnlijk niet geloven maar ey,k heb 3 kinderen(baby's)en k vin het bij m'n oudste best moeilijk wat gisteren had k haar voor het 1st beet en in september word ze alweer 1)en dat gevoel zal jouw eigen mama ook wel hebben


    If you believe in yourself anything is possible