• Hee
    Ik ben gisteravond met mijn moeder en mijn zusje de stad in geweest, en we gingen ook naar de Action. Daar waren van die leuke slippers. Vraag me niet hoe ze heten, maar iedereen draagt ze. Bij de action zijn het natuurlijk niet echte merkslippers, maar merkt iemand het ooit als je zwarte slippers hebt die 30 euro kosten van*weetikveel* de intersport? of als je een paar hebt van 3.99 bij de Action? Ik vind het nogal flauwekul..


    You can agree with me or you can be wrong

    Ik weet het niet ;o


    Keep on smiling

    Birckenstocks ofzo?

    & je hebt gelijk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    k ook...


    If you believe in yourself anything is possible

    Highway schreef:
    Birckenstocks ofzo?

    & je hebt gelijk.


    Ja die ja (: ik kom nooit op de naam =D


    You can agree with me or you can be wrong

    Zowiezo vind ik die merken harstike dom. Die slippers kosten zelf maar 3 euro maar voor het merk betaal je 30 euro.Belaggelijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Birkenstocks, ja idd. ik heb de echte haha echt ik hou van die dingen. ze zijn echt goed voor je voeten.


    We can only learn to love by loving.

    Birkenstocks, ik had ze voor maar 20 euro, de echten. Gewoon goed opletten bij sportwinkels.xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    Birkenstocks, ik had ze voor maar 20 euro, de echten. Gewoon goed opletten bij sportwinkels.xD


    Maarja, wie zit nou dat je echte birckenstocks hebt of dat je een paar nepperds hebt?


    You can agree with me or you can be wrong

    Ik had vorig jaar de echte, nu vind ik ze lelijk. ;x

    Maar idd, je betaald die 30 euro alleen om het merk, best wel dom eigenlijk.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Vast merkt niemand het, maar de kwaliteit kan natuurlijk véél minder zijn (':


    Some people make the world special just by being in it

    Balpen schreef:
    (...)

    Maarja, wie zit nou dat je echte birckenstocks hebt of dat je een paar nepperds hebt?

    De nepperds zitten in het begin veel 'lekkerder' maar gaan sneller stuk. De echte hebben een ophoging bij de tenen waardoor het eerst heel vervelend zit, maar daarna vel beter.
    Dus het gaat meer om de kwaliteit van de slippers.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    (...)
    De nepperds zitten in het begin veel 'lekkerder' maar gaan sneller stuk. De echte hebben een ophoging bij de tenen waardoor het eerst heel vervelend zit, maar daarna vel beter.
    Dus het gaat meer om de kwaliteit van de slippers.:Y)


    Ja,, daar heb je gelijk in (=
    maar gelukkig heb ik twee paar :Y)


    You can agree with me or you can be wrong

    Sneakpeek schreef:
    Birkenstocks, ja idd. ik heb de echte haha echt ik hou van die dingen. ze zijn echt goed voor je voeten.


    hoi, jij bent leuk.

    Sneakpeek schreef:
    Birkenstocks, ja idd. ik heb de echte haha echt ik hou van die dingen. ze zijn echt goed voor je voeten.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Birkenstocks denk ik.


    No growth of the heart is ever a waste