• Oke het zit zo. Mijn vriendin is echt een extreme voetbalfan, en ze volgt echt elke wedstrijd van welke club dan ook.
    Maar ik ben juist het tegenovergestelde. Het rot mij werkelijk niks, ik vind het alleen leuk als het Nederlands elftal moet spelen en/of als er lekkere mensen in voetballen.
    Dus ik ging dat vanmiddag zo tegen zeggen van: 'Ik vind Fernando Torres wel lekker.':9~

    Zegt mijn vriendin zo: 'Zodra Spanje hun eerste wedstrijd heeft kom je bij mij kijken!'
    Dus ik zo: 'Ja is goed, maar alleen om de lekkere mensen te checken hoor. (cat)'

    Is die idioot nu gewoon een powerpoint voor me aan het maken met alle lekkere voetballers die ik waarschijnlijk best leuk zou vinden.
    Ik vind het best lief van haar, op een vreemde manier, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ghaha dat zou ik ook nog doen :'D Maar Fernando Torres is en blijft de mooiste, vind ik. -a- Ik was vroeger zot van hém. Ik was aan het sparen voor een match te gaan bekijken in Liverpool, zodat ik hem kon zien. xo Ghaha. x


    Some people make the world special just by being in it

    Haha, lekker van haar. :'D
    Ik ga toch nog steeds voor Kaka. :Y)

    Relax schreef:
    Haha, lekker van haar. :'D
    Ik ga toch nog steeds voor Kaka. :Y)

    Ja over hem begon ze ook al. Maar ik weet niet hoe die eruit ziet (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Highway schreef:
    (...)
    Ja over hem begon ze ook al. Maar ik weet niet hoe die eruit ziet (krul)

    Vraag of ze hem erin steekt ofzo. (nerd)

    Hmm, dan moet je eens letten op (Fran)Cesc Fabregas bij Spanje. Hij is de aller lekkerste.:9~


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hhaaha , best wel lief :3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Penotti schreef:
    Hhaaha , best wel lief :3

    Hoe heet die lekkere uit Rusland ookalweer? :9~


    I hope heaven needs you more than I do now.