hayyy x
Maandag 31 mei zat ik zo in de klas, en 5 vriendinnen van me klas zaten me de hele tijd te negeren.. opeens luisterde ik af wat ze zeiden tegen elkaar en het ging over G-star dat kleding merk & ook van Fien (een van die meisjes) dat zei zou een look a like hebben maar in de lelijke versie. Ik heb de hele tijd zitten mee luisteren wat ze zeiden maar ik zelf zei niets en tot opeens ik het door had dat het over mij ging! en ik weet ook waarom ze daar over bezig zijn maar het is zo stom en kinderachtig van hun. Ik heb van mijn vriendje voor mijn verjaardag een t-shirt gekregen van G-star en Fien draagt ook kleren van G-star en nu zeggen ze de hele tijd dat ik haar nadoe en dat ik op haar wil lijken wat totaal niet waar is. Ik heb dat gelijk gekregen van me vriendje en nuja heb ik ruzie met hun! En die avond op msn heb ik een keer mijn gedacht gezegd over haar tegen mijn vriendje en hij vind het ook kinderachtig en heeft gepraat met die Fien.. Maar het is alleen maar erger geworden ze was woedend de volgende dag in school op dinsdag 1 juni dus. Ik kwam toe op school en ging naar de rijen, en daar stond fien me op te wachten ze begon daar helemaal te roepen op me En ik heb dan ook me gedacht gezegd tegen haar wat ik vind van haar en begon te wenen enz nja ben gevoelig en ik ging weg want kon het nie meer uithouden ben naar een vriendin geweest van andere klas ezo.. Moest echt kalmeren want ik flipte totaal en toen ik dus wegliep hoorde ik die 5 meisjes van me klas zo hard uitlachen hé oh damn ik was kwaad ! en dat allemaal opme verjaardag :o Ik moest dit kwijt sorry
Keep on smiling