• Volgens mijn broer. Je hoort heel hard door mijn buurt: TOEEEEEEEEEEEEEEEEEET. TOEEEEEEEEEET.
    Haha, ik dacht eerst er iemand een scheet liet of zo, maar dit hoor je nu al een half uur. Volgens mij is 't een WK-toeter of zo..
    Ik weet wel dat ik buikpijn heb van het lachen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dat zijn die WK toeters van TNT post, die dingen zijn zo hinderlijk >.< Die hoor ik ook de godganse dag -_-


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Er kwamen een week geleden 2 buurmeisjes van mij de straat binnen met 2 van die toeters, ik kon de oren wel van m'n hoofd scheuren zo vreselijk. >.<


    *insert philosophical cringe expression here*

    Haat aan die dingen! :')
    M'n ouders hebben d'r een en blazen der steeds op om mij gek te maken ermee! >.<


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Bij mij is het stil. Al gaat dat niet lang meer duren.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik wil em ook ~!

    Haha, gelukkig woon ik in België :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Amante schreef:
    Haha, gelukkig woon ik in België :'D


    Only losers can act the way you do

    Als hier ooit zo'n ding in huis komt, ga ik midden in de nacht opstaan om dat ding persoonlijk in kleine stukjes te hakken. :Y)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ascendancy schreef:
    Bij mij is het stil. Al gaat dat niet lang meer duren.


    Ik sprak voor mijn beurt. De kleine buurtettertjes hebben ook allemaal toeters.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Miauw schreef:
    Dat zijn die WK toeters van TNT post, die dingen zijn zo hinderlijk >.< Die hoor ik ook de godganse dag -_-

    welkom in me wereld, tegenover het huis waar ikke woon is een heel groot gras/speel veld en overdag (als ik mn huiswerk moet maken T_T) komen er kleine kinderen aan met die toeters! TOET TOET TOET TOET TOET telkens als een auto of fietser aan komt (of ik als ik zeg da ze die dinge weg moeten doen T_T) die dingen moeten verboden worden!!! T_T
    volgens die kindere was nickelodeon kapot of sow vandaag en dus gingen ze de hele dag mij lope klote mee die toeters!!! (nu zijn ze gelukkig naar huis eten)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2010 - 17:49 ]

    Icon schreef:
    Haha, gelukkig woon ik in België :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Hehe, bij ons gaan ze het voetbal op straat kijken zo''n beetje. Maar dat miaakt mij niet uit. Ik zit dan toch in een feeststemming, vanwege mijn verjaardag die de dag daarvoor haha. xD


    SLOAN.

    ja dat zijn van die wk toeters bij ons hebben al die kleinjes uit mijn straat er ook 1 je hoort niks anders meer


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    Ik heb er ook één -fluit onschuldig-


    No growth of the heart is ever a waste