• Ik weet dat NL niet meedeed met de finale en BE wel, maar was het normaal niet de bedoeling dat NL 12 punten aan BE gaf uit vriendschap?
    Dat doen wij toch altijd voor jullie, maar jullie niet voor ons. Dat vind ik wel niet zo lief eigenlijk. ;x


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Tja.


    Life is hard and then we die

    daar ben ik het mee eens eigenlijk ..

    nederland deed wel mee, maar die lagen er eerder uit. ik weet niet waarom niet, omdat ze het zat zijn met de vriendjes politiek. i guess


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ze zijn nergens toe verplicht, en zo goed vond ik België nou ook niet.. Ik heb op Rusland gestemd. :Y)

    - Maar goed, waar maak je je druk om? Niet elk land doet aan vriendjespolitiek.. Bovendien ga ik als ik stem echt niet denken, van: Ja, ik ga op België stemmen want het zijn buren ook al vind ik het liedje stom.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2010 - 20:04 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Het verbaasde mij ook dat Nederland niet zoveel punten gaf aan België -en Duitsland eigenlijk ook-. ö
    Normaal geven we altijd 12 of 10 punten aan ons buurland.


    hoi, jij bent leuk.

    kijk en dat is nou precies de vriendjespolitiek wat de oosblok landen ook allemaal hebben, daarom is het eurovisie songfestival ook geen flikker meer aan... plus de stemmen van de mensen thuis gelden maar voor de helft

    wij kunnen er niks aan doen dat andere mensen niet op jullie stemmen.Ik stem zelf nooit.maar ja eigenlijk wel en ik snap dat ook niet.Maar ik heb zelf het songfestival niet helemaal gezien maar toen viel de tv uit want we zaten op de boot en de accu was leeg.Daar baalde ik dan van.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nou, het ligt gewoon aan hoeveel mensen voor welk land stemmen. En als meer mensen een ander land leuker vinden, heeft die mazzel.
    Hebben wij dan wel 12 punten van BE gekregen?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Omdat vriendjespolitiek gewoon oneerlijk is. De beste moet winnen, niet degene met de meeste vriendjes.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2010 - 20:06 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Krylya schreef:
    Ze zijn nergens toe verplicht, en zo goed vond ik België nou ook niet.. Ik heb op Rusland gestemd. :Y)


    Dat meen je niet. x'D
    Ik lachte me twee keer een enorme bult met Rusland, wat was dat belachelijk! (':
    - sorry, maar ik heb echt de hele tijd vlak gelegen van het lachen -


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Vriendjespolitieeeek :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Turkije ftw!

    Nederland verdient die 12 punten niet eens -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Hingucker schreef:
    (...)

    Dat meen je niet. x'D
    Ik lachte me twee keer een enorme bult met Rusland, wat was dat belachelijk! (':
    - sorry, maar ik heb echt de hele tijd vlak gelegen van het lachen -


    Ik vond het ook niet zo spectaculair, maar ik ben Russisch dus ja ^^.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Elphaba schreef:
    Nou, het ligt gewoon aan hoeveel mensen voor welk land stemmen. En als meer mensen een ander land leuker vinden, heeft die mazzel.
    Hebben wij dan wel 12 punten van BE gekregen?


    Ja, alleen dit jaar niet omdat ze er niet bij waren bij de finale en je enkel tijdens de finale kon stemmen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ascendancy schreef:
    Omdat vriendjespolitiek gewoon oneerlijk is. De beste moet winnen, niet degene met de meeste vriendjes.

    En al die oostbloklanden die op mekaar stemmen, niet zo lol. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik Oekraine gewoon leuk vind.

    En why the hell doet Israel mee? :'] En Rusland? Die horen toch niet bij Europa? Naja, /care. Wacht maar tot de Filippijnen meedoet _O_ Ga ik lekker op hun stemmen.


    No growth of the heart is ever a waste