• DE STORY STAAT ONLINE!
    hij heeft alleen een andere naam gekregen: FLASHBACK!



    Iedereen dacht dat het leuke jongens waren.
    Iedereen dacht dat het lieve jongens waren.
    Iedereen dacht dat ze perfect waren.
    Maar niemand heeft gelijk.

    Tom, Bill, Gustav en Georg de meest gevaarlijkste jongens op aarde, die jonge meiden omtoveren tot slaven. Geen een meisje is veilig. Geen een meisje kan de jongens op andere gedachten brengen. Het enige waar deze jongens van houden is angst, bloed en haat..
    Durf jij het aan?


    WAARSCHUWING:
    In dit verhaal komen stukjes voor die echt gebeurd zijn! maar namen en andere privé redenen worden veranderd.


    Ik zoek dus nog enkele rollen, voor meiden die gevangen worden gehouden door Tokio hotel, ik kon geen naam bedenken voor mijn story dus heb ik hem maar Captivity genoemd, wat Gevangenschap betekend.

    De rollen:
    Meisjes in gevangenschap:
    Bill
    - Maider Lockwood
    - Amy Marie SanGreal
    - Xetha Zsofi Flash
    Tom
    - Catherine Mary Clark
    - Lena Camille Hartfield
    - Jamie Johnson
    Gustav
    - Enya Unwritten
    - Jade Williams
    Georg
    - Allie Kara McLiney
    - Alice-Raven Dorelle Cuddles

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 18:07 ]

    Meisje in gevangenschap bij Tom

    Volledige naam: Catherine Mary Clark
    Leeftijd: 19 jaar.
    Foto: Klik!


    *~* Proud Luxury *~*

    Bij welk Tokio Hotel lid: Georg
    Volledige naam: Allie Kara McLiney [Doet me denken aan een liniaal n_n]
    leeftijd: 19 j.
    en een duidelijke foto + omschrijving: Klik.
    Allie is een vrolijke en spontane meid, maar kan dichtklappen onder paniek/stress of hele erge gebeurtenissen [overleden, verkracht etc]. Ze is sterk en doet haar best om zich te verdedigen als het moet.
    Is dit goed? :]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2010 - 17:34 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Bij welk Tokio Hotel lid: Tom!=3
    Volledige naam: Lena Camille Hartfield.
    leeftijd: 16½
    en een duidelijke foto + omschrijving: Klik hier voor de foto.(nerd)
    Lena is niet zelfverzekerd, maar ook niet onzeker. 'Normaal'. Ze veranderd in een totale kluns in de buurt bij jongens, niet omdat ze persé stoer wil doen, maar omdat ze er zenuwachtig van wordt. Al helemaal als ze die jongen écht leuk vind. Aan de andere kant, wéét ze dat ze mooi is, niet zo dat ze het er bij iedereen inwrijft, nee, ze zou juist wat lelijker willen zijn, zodat ze wat minder aan dacht van de (vervelende soort) jongens krijgt. Lena praat met een licht Amerikaans accent, wat veel mensen lachwekkend vinden, andere schattig. Haar vader is Amerikaans, haar moeder Duits, vandaar.(:

    [ bericht aangepast op 31 mei 2010 - 18:00 ]


    everything, in time

    Bij welk Tokio Hotel lid:Bill
    Volledige naam:Maider Lockwood
    leeftijd:15
    en een duidelijke foto + omschrijving:M.L.
    innerlijk; Maider is maar een geval apart, ze is hoogbegaafd maar weet daar niet zo goed mee om te gaan. omdat ze zo slim is weet ze het ook altijd beter en weet dat ze altijd gelijk heeft, daarom komt Maider ook erg bot en koppig over. Maider heeft er erg last van dat ze niet erg sociaal is, juist erg gierig. maar lief en vriendelijk is Maider wel.
    uiterlijk; Maider heeft mooie blonde krullen die niet over haar schouder komen, ze heeft grote bruine sprekende ogen. Maider heeft wel nog een beetje een kinderlijk figuur, mooie vrouwelijke vormen heeft ze niet echt omdat ze erg klein is.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bij welk Tokio Hotel lid: Tom
    Volledige naam: Jamie Johnson
    leeftijd: 17.
    en een duidelijke foto + omschrijving: Click.
    Jamie is altijd vrolijk maar je moet haar niet kwaad maken want dan kan ze een echte bitch zijn. Ze is bijna nooit verlegen en kan niet zonder muziek.

    Yaaay, weer een rol in een van jou stories!xd

    DANKJEWEL!<3


    everything, in time

    Bij welk Tokio Hotel lid: Bill
    Volledige naam: Amy Marie SanGreal
    leeftijd: 18.
    en een duidelijke foto + omschrijving: ff zoeken, zet ik hier zo neer ;')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Mag het ook fotoloos? En mag je zelf een rol verzinnen?

    [ bericht aangepast op 31 mei 2010 - 18:28 ]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Mag het ook fotoloos? En mag je zelf een rol verzinnen?


    Als je zelf een rol weet mag je die bedenken ^^, maar het liefst wel met foto, zodat ik die eventueel in het verhaal kan gebruiken ^^

    Captivity schreef:
    (...)

    Als je zelf een rol weet mag je die bedenken ^^, maar het liefst wel met foto, zodat ik die eventueel in het verhaal kan gebruiken ^^
    Naja, het is meer, ik vind dat een foto niets toevoegt aan het verhaal zelf en het zelfs een beetje het verhaal spoiled. xD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Naja, het is meer, ik vind dat een foto niets toevoegt aan het verhaal zelf en het zelfs een beetje het verhaal spoiled. xD


    Maar ik zet er ook geen foto's in ^^, ik vind het makkelijker om zo een persoon te omschrijven. ^^

    Bij welk Tokio Hotel lid: Gustav
    Volledige naam: Enya Unwritten
    leeftijd: 20
    en een duidelijke foto + omschrijving: Foto
    Enya is ondanks haar mooie uiterlijk een wel erg stil meisje. Ze voelt haar het meest op haar gemak bij jongens dan bij meisjes. Hoe dat komt weet ze zelf ook niet. Ze staat altijd klaar voor iedereen, voor haar beste vrienden maar ook voor haar grootste vijanden.

    Bij welk Tokio Hotel lid: Gustav
    Volledige naam: Eliya Elizabeth
    leeftijd: 18
    en een duidelijke foto + omschrijving: Eliya.
    Eliya heeft gemerkt dat ze meer voor zichzelf op moet laten komen. Ze laat over zich heen lopen, telkens weer. Daarom heeft ze besloten om er een verandering in te brengen. Maar bij Gustav, gaat dat wel erg lastig...
    Verdere persoonlijkheid: Verlegen, bescheiden, behulpzaam, snel bang.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2010 - 18:56 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Bij welk Tokio Hotel lid: Bill.
    Volledige naam: Xetha Zsofi Flash.
    leeftijd: 18.
    en een duidelijke foto + omschrijving: Foto..
    Zwart stijl haar, blauw/groene ogen, in beide wenkbrauwen gepierct, en heeft een on-gelabelde stijl.
    Ze is vrij mysterieus, en heeft een hekel aan psychiaters, daar heeft ze al teveel mee gesproken. Ze kunnen haar niet helpen, zij begrijpt hen immers beter dan zij haar.
    Ze houd veel van bloed, en heeft het zo nu en dan ook wel eens geproefd. Zowel van zichzelf als van haar beste vriendin en -nu inmiddels- ex vriend.
    Ook voor de dood deinst ze niet achteruit, integendeel; het onderwerp trekt haar aan. Het fascineert haar hoe één simpele beweging met een mes het einde van je leven kan betekenen, en hoeveel meer manieren er zijn om te sterven. Mocht ze ooit in een situatie terechtkomen waarin ze vermoord wordt, dan zou ze er met volle teugen van genieten, en alles doen behalve tegenwerken.


    Scream for mercy!

    Rol: De evil oude dame die over de meisjes waakt als de jongens geen aandacht aan ze willen/kunnen besteden.
    Volledige naam: Olvia O'Neil
    Leeftijd: 45
    Een duidelijke omschrijving: Kijk maar even of het zo lukt.
    Een middelmatig vrouwtje, die jarenlang heeft gerookt. Hierdoor zit ze onder de spataderen, en heeft ze een vreselijk rokers-stemmetje. Haar haren zijn halflang, en blond geverfd, met een heel lelijke uitgroei. Haar gezicht is dunnetjes, omdat ze niet veel eet. Haar ogen zijn felblauw, maar ze stralen niet veel emotie uit. Haar huid is nu al een beetje rimpelig, is duidelijk geschoren op bepaalde plekken en ze heeft ook zeer duidelijk een nep bruine huid. Haar borsten zijn niet al te groot, cup B, en ze stellen niet al te veel meer voor.
    Deze vrouw heeft, ondanks haar uiterlijk, een ontzettend dominant maar toch ook vriendelijk karakter. Ze moet duidelijk altijd de leiding hebben, je moet doen wat zij zegt, niemand kan haar domineren. Toch is ze voor reden vatbaar, en kan ze je ook best een knuffel geven als het even niet meer gaat. Ook kan je ontzettend met haar lachen. Haar humor heeft ze geërfd van haar oma, en dit vertelt ze dan ook trots aan iedereen. Olivia is trots, maar ze schaamt zich wel voor het werk dat ze doet. Ze doet het alleen maar omdat ze goed betaald krijgt, maar dit zal ze de meisjes zelf nooit vertellen.


    Life is hard and then we die