• De wolfshifters, mensen die in wolven kunnen veranderen, en de mensen leven vreedzaam naast elkaar. Dan komt er het plan dat de wolfshifters niet meer in wolven mogen veranderen. Dit kunnen ze niet zo maar laten gebeuren!
    Een verhaal over een meisje dat meer in zich heeft dan ze eerst durfde te tonen.


    http://www.quizlet.nl/stories/23916/wolfshifters/

    [ bericht aangepast op 26 juni 2010 - 16:07 ]

    Jaahaa
    IkIkIkIkIkIkIkIkIkIk IkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIk IkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIk IkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIk


    Your make-up is terrible

    Ãaaaight ik lezen =D


    Life is hard and then we die

    Jaaa =D Klinkt heel spannend. :D Ik ga hem zeker lezen. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik ga hem zeker lezen!<3


    everything, in time

    Ik ga je nu hersenspoelen, om deze story te schrijven en mij een notificatie te sturen, als er een deel is (cat)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Doen, want ik ga hem zeker lezen! :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Je weet mijn mening al :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    Assassin schreef:
    Jaahaa
    IkIkIkIkIkIkIkIkIkIk IkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIk IkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIk IkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIkIk


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    O-oh. Volgens mij moet ik snel beginnen =D Maar ik ben eerst nog ideeën aan het bedenken voor in het verhaal.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2010 - 20:33 ]