• Vinden jullie ook dat justin bieber nu beter zingt.ik vind van wel hij heeft nu echt zoon mooie stem vroeger had hij nog zoon kinderstem en nu heeft hij echt een mooien stem
    I LOVE IT!!

    Wat vinden jullie?.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Gaat.
    Never say never heeft hij wel een mooie stem.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik wil niet zeggen dat het nu beter zingt. Vroeger haalde hij noten gemakkelijker dan nu maar dat is omdat zijn stem nu druk aan het veranderen is. Al vond ik zijn stem vroeger wel mooier. Maar hij blijft goed!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Embrace schreef:
    Gaat.
    Never say never heeft hij wel een mooie stem.


    Dat vind ik ook.
    Ik Ben zo Verslaaft aan dat liedje xo


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Springbreak schreef:
    Ik wil niet zeggen dat het nu beter zingt. Vroeger haalde hij noten gemakkelijker dan nu maar dat is omdat zijn stem nu druk aan het veranderen is. Al vond ik zijn stem vroeger wel mooier. Maar hij blijft goed!


    Heb je dat liedje Never say Never al Gehoord
    daar zingt hy mega Goed op.x


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik vind Bieber sowieso niet goed, maar kom.
    Lol, ik moest aan een andere Chiara denken toen ik jouw nickname zag -al weet ik dat zij zo'n nickname nooit zou hebben. Ik had zoiets van: "Whut? Chiarabieber? Kan niet." en toen zag ik dat 't een andere was :Y)

    zijn stem is gewoon, liefde.. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/