• Nou Kijk Gisteren Had mijn vriendin uit nederland heel veel Problemen En ik Levde echt met Haar mee :s
    Ik Ga niet zeggen wat der Problemen zijn maar het was erg dus ik zei zo
    Ik Kom Zo snel mogelijk naar je Ik Ga vragen of dat ik morgen mag dus Ik Vragen enzo en me moeder zei Ja maar me vader moest het weer Verklote Hij zei zo;Neen Chiara je bent veel tejong om aleen naar Nederland tegaan met de trein en ik begon letterlijk tehuilen toen ik dat hoorde ik zei huilend;Jullie begrijpe Haar niet eh.
    En Nu Komt me moeder zo terug van haar werk en zegt ze Van We Gaan Volgende week samen met jou naar dat Meisje en dan Ga jij met haar wat rond stappen en dan Gaan wij ook ergens hangen en dan gaan we Naa Par uur Terug ergens afspreken Nu ben ik mega Blij!
    Kunnen Jullie het Geloven xo?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat is echt lief van je moeder =)


    Life is hard and then we die

    Dat is echt zoooo vet!


    Alis volat propriis

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is echt lief van je moeder =)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2010 - 19:49 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ik wil wel eerlijk zeggen dat je irri schrijft


    Queen of Hell is my name

    tiepmiep95 schreef:
    Ik wil wel eerlijk zeggen dat je irri schrijft


    Maar oke buiten dat :X

    Is wel heel lief van je moeder ^^


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Dat is heel lief van je moeder idd. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.