• Ik was zo 12 Jaar beste vrienden met iemand en Dan Plots Leer ik zo een meisje kennen hier op Quizlet ik kom heel goed overheen met haar en ja wij Gaan Afspreken In Juni want zij woont in nederland en ik in beglie.
    Dus ik Praat elke dag Met haar en dan begint mijn Beste vriendin zo tezeveren.
    Jaa Jij Ook altijd met je vieze Hollanders en dat wijf stinkt dan word ik echt boos en dan zeg ik zo ;Alsje dat nog 1 keer zegt Praat ik niet meer tegen je en sinds dien Pakt ze Mijn Vrienden af xs
    Noem Jullie dit Echte vriendschap?
    Ik Noem het Gebruiken.
    en nu zit ze teroddelen over me dat iedreen Van KA Beveren me gaat slaan enzoo..
    En dan zeg ik Goed voor Jou.
    en de dag daarna zit ze lief tegen me tedoen en zegt ze van wil je terug vrienden worden?
    Ik zo Nee Je pakt hier even me vrienden af en scheld me uit.
    Dat is Niet normaal dus Gaa het zelf maar uit zoeken...
    Ik vind dat niet normaal..
    Jullie mening??x


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Nope. Dumpen die shit.
    -kwade nederlander hier-


    it's so empty living behind these castle walls

    Há. Wat een grap. Zulke mensen... Zucht.


    Life is hard and then we die

    Cadillac schreef:
    Nope. Dumpen die shit.
    -kwade nederlander hier-


    Beautiful people, are people who smile.

    Cadillac schreef:
    Nope. Dumpen die shit.
    -kwade nederlander hier-

    idd. Ik haat het ook als ze dat hier over Belgen zeggen. Like: Je mag geen vooroordelen hebben over geloof en mensen waaraan je kunt zien dat ze uit een ander land komen, maar zo gauw het Belgen of Duitsers zijn mag dat wel. Ikke niet begrijpen?
    Naja, mij lijkt het gewoon een debiel mens dat zichzelf belangrijk vindt, dus ik zou haar echt haten. Echt zo'n nepvriendin.


    Alis volat propriis

    Dumpen dat gedrocht. Ik ben Belg, maar serieus: dat is zo laag van haar. Nederlanders zijn niet anders dan wij, vuile racist dat het is.


    Only losers can act the way you do

    Cappuccino schreef:
    Dumpen dat gedrocht. Ik ben Belg, maar serieus: dat is zo laag van haar. Nederlanders zijn niet anders dan wij, vuile racist dat het is.


    None but ourselves can free our minds.

    Cadillac schreef:
    Nope. Dumpen die shit.
    -kwade nederlander hier-


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    WTF is dat voor een vriendin?!
    Dumpen,, als ze zo blijft doen


    Pop ate my heart.

    Nee is idd niet normaal, als ze jaloers is op je nieuwe friendship overdrijft ze wel... ik zou haar ook dumpen.

    en nederlanders stinken niet(nerd)

    twiddicted heeft trouwens gelijk, je mag wel over landen racistisch zijn die er hetzelfde uit zien als jij ... mensen zijn niet te begrijpen

    [ bericht aangepast op 29 mei 2010 - 18:56 ]

    Ik zou haar niet dumpen. Het feit dat ze zo reageert betekent gewoon dat ze heel bang is jou te verliezen. Natuurlijk is haar gedrag niet normaal. Maar als ze dit doet omwille van die nieuwe vriendin van jou, is ze echt gewoon jaloers. Praat met haar en leg haar uit dat ze je beste vriendin is en blijft, maar dat ze wel moet stoppen met dit debiele gedrag.


    If we had not a soul, music would have created it.

    dat is vaag


    If you believe in yourself anything is possible

    woaww, dumpen dat ding! Me zus heeft ook Nederlandse vriendin en dat meisje is net hetzelfde als ons.


    nobosy said life was easy, but they also never told it would be thid hard

    Cadillac schreef:
    Nope. Dumpen die shit.
    -kwade nederlander hier-


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    > Verplaatst naar Relatie.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Cadillac schreef:
    Nope. Dumpen die shit.
    -kwade nederlander hier-


    Hope goes lost but never dies.