• en dit meen ik serieus,
    want like ze zegt al dagen van "zou je dat wel eten, straks word je te dik?" of "das niet goed voor jou."
    En like net knapte er iets en heb ik der echt verrot gescholden,want ik vind mezelf niet te dik en dat ben ik ook niet!
    Dus ik riep van: "SJezus, zeg gewoon als je vind dat ik af moetvallen, dan weet ik het in een keer, hoef je niet van die domme hints te geven." -Geen antwoord- "Vind je me te dik?" Antwoord, na lang nadenken: "Nou ik denk dat er niet meer aan moet komen."

    Nou like, ik ben zo pissed off en kwaad,
    en nu stond ik dus net voor de spiegel te kijken of ik te dik was,
    nou sjezus als ze dat niet gedaan had, dan was ik nu niet onzeker geweest.
    Gadverdegadver!

    En als klapper op de vuurpijl, trok ik mijn rolluik kapot :')
    leuk he x'D
    -Not-

    Wie doet er gezellig met me mee chagrijnig?

    Hihi, ik trok mijn rolluik ook kapot :"D
    Was niet echt slim, maar gewoon niets aantrekkn van je moeder, als jij vind dat jij niet de dik bent, is dat ook zo (:
    <3


    Beautiful people, are people who smile.

    Ikke(cat) -gayhandje-
    Lees mijn topic maar;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Zo doet mijn moeder ook. Dus ja, ik doe mee chagrijnig zijn :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    je bent wie je bent en daar kan niemand wat aan veranderen,ook je ma niet


    If you believe in yourself anything is possible

    I'm always chaggo xD..

    enneh, wat dat dik zijn betreft, volgens je moeder dan.. Als jij je zo prettig voelt, is het goed. Negeer je moeder dan gewoon. Ik ben zelf stevig, en ik ben nu aan het afvallen, maar dat is omdat ik me er niet prettig bij voel, maar zolang jij tevreden over jezelf bent is het goed!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2010 - 20:03 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Yeps, mijn moeders zegt ook dat ik te dik ben. En anderen zeggen juist dat ik wat moet aankomen. Like wtf (lol)


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    ik ben ook chagrijnig.
    ik haat mijn akleraar/mentor, omdat hij álles verzet. we zouden deze week gaan praten over de maatschappelijke stage enzo. nu heeft die rotzak het dus verplaatst naar volgende week, maar ik moet volgende week weg, omdat ik vroeg bij You Me At Six wil zijn >< grr.

    En over jou, je moet je eigenlijk weinig aantrekken van je moeder. jíj bent degene die zich goed moet voelen in je lichaam, niet je moeder. en mijn moeder loopt ook steeds te stoken enzo, ik negeer het gewoon, omdat ik me goed voel in mijn vel en vind dat ik niet heel erg veel moet afvallen.


    Destroy what destroys you.

    RescueMe schreef:
    I'm always chaggo xD..

    enneh, wat dat dik zijn betreft, volgens je moeder dan.. Als jij je zo prettig voelt, is het goed. Negeer je moeder dan gewoon. Ik ben zelf ook stevig, en ik ben nu aan het afvallen, maar dat is omdat ik me er niet prettig bij voel, maar zolang jij tevreden over jezelf bent is het goed!

    niet vervelend bedoelt ofzo, maar ik ben helemaal niet stevig ;x
    ik ben gewoon normaal, en als je mijn bmi berekend zit ik nét tegen het groene streepje aan, dus der net in :3
    -17 of 18 volgens mij ;x-
    Dus ik snap neit wat dat mens zeikt ;3

    Aaw lieverd tog =( Volgens mij ben jij heeeeeelemaal niet te dik. Je moeder zeurt. En ik begrijp dat je haar verrot gescholden hebt. Zou ik ook doen ^^ Maargoed,, je bent wie je bent. Je moet je gewoon niks aantrekken van haar.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Mijn moeder zegt dat ook altijd tegen mij. Maar ik weeg ook wel 88 kilogrammen, en zij zelf ook xD


    Life is hard and then we die

    Duo schreef:
    (...)
    niet vervelend bedoelt ofzo, maar ik ben helemaal niet stevig ;x
    ik ben gewoon normaal, en als je mijn bmi berekend zit ik nét tegen het groene streepje aan, dus der net in :3
    -17 of 18 volgens mij ;x-
    Dus ik snap neit wat dat mens zeikt ;3


    ;), daarom bedoel ik ook, zolang jij je prettig voelt, is het goed. Ookal ben je te dun. Er wordt tegenwoordig zoveel gezeurd over je gewicht, de een is te dik, de ander is te dun, en nooit is het goed.. Dus laat je mams zeuren xD;)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Omg, zo begint mijn moeder ook steeds >< Daar kan ik me zo in opwinden. Maar ik negeer het meestal. Ik hoop dat ze zo uiteindelijk stopt.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    OUders zijn gwn kut!

    als k jou was zou k dr gwn negeren, jij voelt je tog lekker in je vel, nou dan! daar gaat het om!


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ik ben kwaad omdat mensen uit mijn klas me achter de rug om een mongool noemen. Fakers. Sletjes, grom grom.


    SLOAN.

    Jij bent niet dik.

    En ik ben chaggie omdat ik me knie geblesseerd heb.=\


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.