• Mijn vader heeft mijn briljante idee gestolen. Ik wilde namelijk dit laten tatoëren op mijn heup. Omdat ik tegen zinloos geweld ben, en kevertje mijn bijnaam/koosnaam is van mijn ouders. Maar nu heeft mijn vader besloten dat hij ook zo'n ding wilt. Daar ben ik echt heel pissig over. Maar vinden jullie zo''n tatoeage meer voor mij of voor een vent van bijna 60 -.-'?

    Edit:
    Daarbij is hij helemaal niet tegen zinloos geweld. Want hij staat te juighen als er een buitenlander wordt doodgemept.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2010 - 20:20 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik vind het lief dat hij zoiets doet O.o


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ohmijngod, dat is een vrouwentattoo! Sorry, maar zo'n lief lieveheersbeestje zie ik nu niet direct staan op een man. :'D


    Only losers can act the way you do

    Voor jou, natuurlijk :')
    Maar wel stoer dat je vader dat ook wil ghehe.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2010 - 20:20 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Voor een man van bijna 60 is het een no-go haha. Ik snap dat je pissig bent zou ik ook zijn, praat er met hem over?
    Succes (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cappuccino schreef:
    Ohmijngod, dat is een vrouwentattoo! Sorry, maar zo'n lief lieveheersbeestje zie ik nu niet direct staan op een man. :'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Softspoken schreef:
    ik vind het lief dat hij zoiets doet O.o


    Ik niet. Want ik loop al heel lang met het idee van deze tattoo in mijn hoofd. En eindelijk had ik het lef om het te gaan vertellen. En dan gaat hij mijn idee stelen. Daarbij is hij helemaal niet tegen zinloos geweld. Want hij staat te juighen als er een buitenlander wordt doodgemept.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Stel voor dat hij een ander ding/beest erop doet omdat het gewoon jou idee is?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind het juist wel vet!

    Als mijn pa dat zou doen zou ik mijne alsnog halen.
    Zou voor mij een teken van onze band zijn.

    Maarja, ieder voor zich natuurlijk.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik zou het zo'n ktstreek vinden. Sorry, maar jíj wilt hem, en jíj kwam met het idee. Dan vind ik niet dat hij het van je moet jatten ;$


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Acapella schreef:
    Ik vind het juist wel vet!

    Als mijn pa dat zou doen zou ik mijne alsnog halen.
    Zou voor mij een teken van onze band zijn.

    Maarja, ieder voor zich natuurlijk.


    Helaas, zijn mijn vader en ik als water & vuur. Onze karakters botsen heel erg, en daarbij zijn we beide zo eigenwijs als de pest.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.