• Ja hoor, weer iets nieuws wat die -piep-school van me bedacht heeft.
    Na de toetsenweek zouden we gewoon vrij zijn, op 25 juni, en dan nog alleen boeken inleveren een week later enzo.
    Maar nee hoor, ze hebben de plannen weer eens gewijzigd en iets nieuws bedacht: Een wiskundedag.

    Mag je de hele dag een wiskundeopdracht gaan doen in een groepje, en het is voor een cijfer. Yay.
    Ik suck in wiskunde. Als je niet heengaat krijg je een vervangende opdracht, die je dan in je eentje moet doen, waar ik dus helemaal al geen voldoende voor kan halen.

    Iemand enig idee hoe ik dat ooit ga overleven? D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ga niet, en vraag om het antwoord van de extra opdracht op Q xD


    Alis volat propriis

    Gewoon gaan en zien er het beste van te maken. Kan best leuk worden als je in een leuke groep zit. (cat)
    Oké, dàt heb ik niet gezegd. ._.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2010 - 16:47 ]


    Only losers can act the way you do

    twiddict schreef:
    ga niet, en vraag om het antwoord van de extra opdracht op Q xD

    Of ik laat mijn papa hem gewoon maken :9~
    Wow, door jou kwam ik op dat idee. Bedankt!
    Maar ws moet ik gewoon naar school van mijn ma ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als je het in een groep moet maken, zal het toch nog leuk worden? Gewoon gaan, veel plezier maken en af en toe eens aan je opdracht werken! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Voor ons was dat alleen voor mensen die in een richting met meer dan 4 uur wiskunde zitten :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ondertussen muziek op doen? (: En ah, wiskunde is al een hatelijk vak op zich. En dan ook nog eens een hele dag? Ik heb medelijden met je ;o

    [ bericht aangepast op 28 mei 2010 - 23:36 ]