• -Ik weet niet of die zo goed staat,zo nee; Sorry:$-

    Maar ik zoek dus een Harry Potter,Draco Malfoy óf een Ron Weasley lovestory.

    Het moet voldoen aan deze punten ;

    -Het moeten veel hoofdstukken zijn
    -Het meisje moet niet al te bitchy of kattig zijn(want dat leest niet leuk,vind ik :P)
    -Het moet netjes zijn getypt dus niet zo ; K ga na sgool en toen kwam ik pietje tegen en riep : Ey allus goed?
    -Het moet wél een beetje orgineel zijn,dus niet dit ; Eerst mogen ze elkaar niet omdat Draco slecht is en zij goed of dat Harry een groot ego heeft en zij daar niet tegen kan of dat Ron arm is en verlegen en dat meisje niet,maar dan veranderd dat en dan Happy End.Nee een orgineel verhaal ^^


    Dus heb jij een leuke story?

    Meld het hier (A)

    XoxO

    ps.Wel graag een link van je story


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik heb een Harry Potter verhaal. Het verhaal gaat dus over dezelfde personages als in de Harry Potter reeks, behalve het hoofdpersonage is door mij verzonnen. Ook de verhaallijnen zullen niet helemaal overeenkomen als in de boeken/films. Ik weet wel nog niet met wie ze iets zal krijgen. Het verhaal heeft een tijdje stilgelegen, maar vanaf vandaag ga ik er terug aan werken. Ik hoop dat je het een leuk verhaal vind. (:

    Clear your heart.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb er overlaatst één gelezen over Draco Malfidus -hoewel ik normaal niks over hem lees- en ik ben er weg van. Hij is echt heel goed geschreven. Forever yours, Draco


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb twee DM stories.
    ~ Deze is afgelopen en heeft 71 hoofdstukken. Maar lees aljeblieft even door het slechte begin heen.
    ~ Deze is nog 'nieuw', heeft pas 4 hoofdstukken maar vind je misschien iets leuker omdat hij wat origineler is.

    Verder kan ik je de stories van Zebramonkey en die van Delicate en Paridon aanraden (:


    Hope goes lost but never dies.