• Jawel, dat is de titel van mijn nieuwe story! Ik heb al mijn andere stories op inactief gezet, omdat ik niet zoveel tijd heb om te schrijven. In de zomervakantie ga ik verder aan mijn andere stories.

    Dit wordt een short story, niet langer dan 10 hoofdstukken (denk ik x'D). Hier gaat hij over:

    Silver is een jaar geleden naar Tilburg verhuisd, om een nieuw leven te beginnen. Maar dan komt ze iemand tegen die ze niet had verwacht. Wat als deze jongen een vermoeden krijgt van Silvers geheim? Wat als ze wordt achtervolgd door haar verleden?

    Voor de leuk alvast een klein stukje uit het eerste hoofdstuk:

    “Dat is 5 euro alsjeblieft.” Hij overhandigt me een briefje van 5 terwijl hij me onderzoekend aankijkt. Ik word er lichtelijk nerveus van en kijk niet terug terwijl ik het geld wegstop en alles in een tasje doe. Als ik hem het tasje geef vraagt hij ineens: “Jij hebt toch in Goes gewoond?” Ik kijk hem verbaasd aan. “Ja...” zeg ik terughoudend, me afvragend wie hij is en wat hij wil. “Je heet toch Silver?”


    En natuurlijk de link naar de story: Haunted by the past
    Als jullie zo lief zijn om hem te lezen, laten jullie dan ook een reactie achter? En vergeet geen abo te nemen!
    Alvast bedankt voor het lezen (flower)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg