• Ik heb ruzie met een vriendin. Daar lig ik niet van wakker, want het klikte toch al een tijdje niet.
    Het probleem is eerder dat ik me vreselijk alleen voel op school.
    Een andere vriendin (O) gaat altijd bij haar staan, terwijl de vriendin waar ik ruzie mee heb (T) haar destijds helemaal zat af te kraken achter haar rug. Dat vind ik gewoonweg rottig.

    In feite kan ik met dit nog een maandje leven. (volgend jaar zijn ze toch beide naar een anders school)
    Maar het volgende probleem is nu dat we vrijdag sportdag hebben. We konden pakketten kiezen en T en ik hebben samen hetzelfde pakket. De andere mensen die ik ken hebben iets anders gekozen.
    We gaan schaatsen en zwemmen in Océade, dus dat zal vrij rondlopen zijn en ik heb géén zin om daar de hele dag mij te zitten vervelen.

    Het goedmaken is met die vriendin géén optie.

    Weten jullie misschien iets dat ik kan doen en dan zowel tegen dat alleen-gevoel als met de sportdag? :$


    Let the Night embrace you

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 9:40 ]

    gewoon normaal doen en kijken wat er van komt.


    Some angels have no wings.

    Op die sportdag sociaal doen met andere mensen. Je kan er dan nog een andere goede vriend(in) aan overhouden!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Gewoon op die andere meiden afstappen hoe eng het ook is. Er zijn anderen en die hebben ook dat pakket en er zullen altijd wel meiden bij zitten die je mogen! En waar je de dag mee door kan brengen!
    Veel plezier en succes! (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cloudburst schreef:
    Op die sportdag sociaal doen met andere mensen. Je kan er dan nog een andere goede vriend(in) aan overhouden!

    Zoals zij zegt en anders neem je wat muziek mee of dergelijke. ^^

    Wel een héél kuttige situatie. =/

    Neem een Ipod/mp3 speler mee voor tijdens het schaatsen en vermaak jezelf door je energie er in kwijt te raken.

    En gooi je frustratie eruit tijdens het zwemmen, is de dag zo voorbij en je voelt je stukken beter.

    Werkt voor mij in elk geval.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ziekmelden? ;$


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Niet gaan? Beter niet gaan en geen klotedag hebben :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Op nieuwe mensen afstappen gaat me niet lukken (onzeker :x), maar ik zal het proberen als ik iemand van mijn oude klas zie. :]
    Muziek meenemen mag niet op onze school, dus dat kan al niet.
    En ziek melden gaat mijn mams nooit goed vinden..

    *zucht*
    Bedankt voor jullie hulp! :]


    Let the Night embrace you

    Gebruik dan je fantasie en dagdroom lekker over iets leuks terwijl je schaatst (pas wel op dat je niet tegen mensen aanbotst, of zo opvallend schaatst dat ze vanzelf al opzij gaan).

    Altijd goed om een paar ongewenste caloriën te verliezen ook!

    Don't worrie!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2010 - 21:07 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Cloudburst schreef:
    Op die sportdag sociaal doen met andere mensen. Je kan er dan nog een andere goede vriend(in) aan overhouden!


    When words fail music speaks

    op andere mensen afstappen ?
    er zal toch wel iemand zijn die je nog kent ?
    vooral niet eenzaam gaan doen en alleen schaatsen & zwemmen dan wordt het de rotste sportdag ooit [:


    There's nothing like us.

    Ik ben gisteren dus gegaan en het was super! ;D

    Ik vertrok 's morgens en toen ik op school afkwam, wist ik niet waar ik moest gaan staan als de bel ging. Ik ben op iemand van het secretariaat afgestapt en die heeft me gelopen. (Ik voel me trots, want normaal durf ik dit écht niet.)
    De bel ging en ik vond nog steeds niemand die ik kende of iemand die me leuk bleek.
    Dan zocht ik een plekje op de bus en omdat er niemand naast mij wou zitten, deed mijn haat-leerkracht dat D:. Uiteindelijk heb ik daar wat mee gebabbeld en ze viel best mee. :'D
    Even later op de schaatsbaan had ik al een paar toertjes geschaatst tot ik het beu werd. Ik ging bij de leerkrachten aan de kant vragen waarom ze niet mee schaatsten en ik probeerde hen erop te krijgen zonder succes. (wow, eenzaamheid geeft je echt meer zelfvertrouwen! :'D)
    Toen ik langs de kant ging zitten, kwam er een meisje op mij afgeschaatst. Ze wist mijn naam en bleek mijn overbuurmeisje te zijn zonder dat ik dat wist. (schaaam!)
    Ze vertelde me dat ik wel de hele tijd bij haar vriendengroepje mocht blijven en ook met het zwemmen.

    En uiteindelijk heb ik me dus nog héél hard geamuseerd met mijn nieuwe vriendinnen!

    En weet je, ik voel me trots dat ik ben gegaan met de wetenschap dat ik er geen vrienden had. Toch tegenover mijn ex-vriendin die te laf is om te gaan.


    Let the Night embrace you

    Zie je wel, met doorzetten kom je (bijna) altijd wel waar je wilt komen! Ben blij voor je.:Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Gelukkig maar dat het een leuke dag is geweest.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*