• hey, ik zou eens willen weten welke stukjes jullie vrappig vinden in een van de vele twincestverhalen hier op quizlet

    ik vind dit persoonlijk erg grappig:
    We zitten samen aan tafel in het restaurant. Tom zit weer wat onnozel te doen. “dit is het laatste avondmaal dus…” Tom neemt een stuk stokbrood en breekt het. “ik deel met u het brood!” zegt hij schijnheilig. Hij geeft iedereen een stuk brood en gaat als Jezus van zijn cola nippen. “nou bedankt, Jezus” zegt Georg en hij pakt het stuk brood aan. “was het brood niet, Jezus zijn lichaam?” vraagt Gustav ineens. Georg spuwt het brood uit. “ieuw ranzig, een stuk Tom in mijn mond.” Ik ben aan het dagdromen en kijk op. “wat had je van Tom in je mond?”

    En jullie?


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    hey, ik zou eens willen weten welke stukjes jullie vrappig vinden in een van de vele twincestverhalen hier op quizlet

    ik vind dit persoonlijk erg grappig:
    We zitten samen aan tafel in het restaurant. Tom zit weer wat onnozel te doen. “dit is het laatste avondmaal dus…” Tom neemt een stuk stokbrood en breekt het. “ik deel met u het brood!” zegt hij schijnheilig. Hij geeft iedereen een stuk brood en gaat als Jezus van zijn cola nippen. “nou bedankt, Jezus” zegt Georg en hij pakt het stuk brood aan. “was het brood niet, Jezus zijn lichaam?” vraagt Gustav ineens. Georg spuwt het brood uit. “ieuw ranzig, een stuk Tom in mijn mond.” Ik ben aan het dagdromen en kijk op. “wat had je van Tom in je mond?”

    En jullie?

    Uit welke is die? das geweldig^^:p


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    komaan!!
    weet iemand nog een grappig deel uit een twincestverhaal of weet iemand uitwelk deel van 'twincest [no haters]' dat stukje vn LALALALALA komt?


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Dat deel is verwijderd:(


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Dat deel is verwijderd:(



    Ow, jammer!!!!!!

    Weet iemand anders mssn iets?


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    (...)
    Uit welke is die? das geweldig^^:p


    Dat komt uit 'a new twinceststory' deel 85


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    ik kan me lach niet meer in houden gewoon. toen ik het laatste las xD

    weet je, als jullie me niet helpen, zoek ik ze zelf wel!(puh)(puh)


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    xD Die was echt grappig
    xD


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    komaan mense, ik heb dus echt wel die stukjes nodig!!!!


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart