• Ik weet niet waar ik dit topic moest zetten, dus aangezien het een vraag is, zet ik 'm hier.
    Vaak zie ik 'En dit verklappen 3 beroemde jongens' bij laatst gelezen staan, maar ik vraag me af hoe jullie eraan komen. Dat profiel is al een tijdje niet meer actief, het schrijvers ID is al làng niet meer gelezen en voor zover ik weet word er geen reclame over gemaakt. Kan iemand mij hier een antwoord op geven. Ik wil gewoon een beetje duidelijkheid, want ik vind het super dat jullie dat lezen (:

    Edit: Deze vraag is, omdat dat account van mij is en ik er sinds 20 maart niet meer op ben geweest. Ik hou het bij, omdat ik er veel tijd heb ingestoken met teksten van de Joepie over te typen xp

    [ bericht aangepast op 25 mei 2010 - 21:55 ]


    MUSIC && FASHION

    ik heb geen idee

    Ik snap het niet ? :O

    Mss stond het bij favorieten ofzo? Ik weet het niet.

    Dat profiel is toch actief?
    - Ik bedoel het staat niet op niet meer actief.
    Ooh, ik ben achterlijk. Nu snap ik het. :'D Mss dat ze bepaalde trefwoorden (ghehe) intypen en er zo bij komen? :')

    [ bericht aangepast op 25 mei 2010 - 10:46 ]

    Dat heb je ook bij bepaalde Quizzen, de meeste ''beroemde'' Quizzen zijn van users die het laatst actief waren in 2007.


    *insert philosophical cringe expression here*

    TheInCrowd schreef:
    Dat profiel is toch actief?
    - Ik bedoel het staat niet op niet meer actief.
    Ooh, ik ben achterlijk. Nu snap ik het. :'D Mss dat ze bepaalde trefwoorden (ghehe) intypen en er zo bij komen? :')


    Ja dat kan wel zijn,
    want in de omschrijving staan de 3 namen
    en twee van die namen zie ik hier ook vaak,
    ofcours, wie is hier nu achterlijk xp?
    Dom van me, dat had ik kunnen weten.


    MUSIC && FASHION

    Oké, er mag een slotje op ^^


    MUSIC && FASHION