• oké let's start! zo hoeven we niet de hele tijd te kijken in welk gb de berichten staan!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Carmen; *schiet in de lach* hihi^-^'


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    taylor: maar wat wou je eigenlij vertellen????*verliefd naar robert*


    sometimes it's hard to find yourself...

    Robert; Eh... Je had het toch over vampiers?
    Alice; *kinkt* go ahead
    Robert; En je wilt er eentje zijn? He! Ben je niet bang voor ze?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    taylor: uuuuh...... ligt eraan wat voor type vampiers het zijn goede tuurlijk ben ik daar neit bang voor denk ik...... wat dan wil je zeggen......*denkt aan dat de "cullens"vampiers zijn* cooool!!!! uuu denk k


    sometimes it's hard to find yourself...

    Robert; en wat zou je doen als ik er een zou zijn
    Rose; Gillend wegrennen natuurlijk^^


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    taylor: is dat waar mega vet cool *hug vampire!!!!* dat vind ik gewoon te gaaf*knuffelt tegen robert aan (cute)bloos*


    sometimes it's hard to find yourself...

    Robert; En als ik jouw ziel af zou nemen, als we jou een harteloos monster maken dat over gevoelig is voor impulsen
    Carmen+Alice; Heey! Dat komt uit het dagboek!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    taylor: ik geloof niet dat je iemands ziel kan afnemen en ik zal nooit een harteloos monster worden dat zijn jullie ook niet ....toch???
    en ik wil dolgraag veranderen in een vampier...iuuuh doet het pijn???


    sometimes it's hard to find yourself...

    Edward; Zieloos, kijk naar ons! Ik heb mensen vermoord! Kijk me in de ogen en zeg dat ik geen monster ben! Kijk naar *kijkt naar Jasper* Jasper *slik*
    Jasper; *beetje sad* Ik weet het Edward, het is oké
    Edward; En Carmen! Ze heeft haar eigen huisdieren vermoord, ookal hield ze nog zoveel van ze! En JA! Het doet pijn, de brandende vlammen van hel zullen door je aderen gaan!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    taylor: maar ......maar ik dacht....NEE JE KUNT ME NIET VAN GEDACHTEN LATEN VERANDEREN IK HEB AL BESLOTEN!!!!


    sometimes it's hard to find yourself...

    Carmen; En Aro is niet mijn opa. w8, we hebben nog niet eens gezegt vampier te zijn. Tay, we zijn geen mensen maar vampiers en als je dit had geweten waar Aro bij was had je geen keuze


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    taylor: ooow en uuuh nu weten ze zeker dat ik dit weet en komen ze achter mij aan??? ooooo..... wat moet ik doen ik kan niet tegen hen op!!!*hopeloos*


    sometimes it's hard to find yourself...

    taylor: ik wil niet door hen dood gemaakt worden.... ik wil bij jou blijven robert voor altijd*verliefd en beetje hopeloos*


    sometimes it's hard to find yourself...

    Robert; we laten ze je niet doden. Carmen heeft een gave waarmee we dat kunnen voorkomen
    Carmen; *proud*
    Robert; Carmen vertel jij de gaves?
    Carmen;^^' Ja hoor. Mijn gave stelt niet zoveel voor... Maar Edward en Robert kunnen gedachten lezen (allebei onder verschillende voorwaarden maargoed) Al ziet de toekomst en Aro kan alle gedachtes die we ooit gehad hebben lezen met één simpele aanraking


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    taylor: ooow*kijkt naar robert* dus jij wist alles al voordat ik wt zij??? en alice jij weet dus al wat er in de toekomst gaat gebeuren net mij?? en carmen wat is jou gave????*nieuwschierig*


    sometimes it's hard to find yourself...