• Ik had vrijdag een topic geopend over Eva*. Ze had zelfmoord willen plegen en mij een sms gestuurd.
    Ze heeft ook inderdaad een zelfmoord poging gedaan. In de winkel heeft ze tweehonderd paracetemol tabletten gekocht waarvan ze er zeventig van heeft geslikt. Gelukkig had ze daarna gelijk spijt en is ze naar de verpleging gegaan van die instelling en ze zijn zo snel mogelijk naar het ziekenhuis gegaan.
    Haar maag is leeggepompt en ze moest een nacht blijven, maar nu is het allemaal weer in orde met haar. Al haar vrijheid is wél afgepakt door die instelling. Ze mag niet eens meer haar raam open zetten.

    Maar eigenlijk kan ik me daar geen zorgen over maken, ik ben alleen al blij dat het allemaal goed is afgelopen.

    *Namen veranderd i.v.m. privacy


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    weet je hoe goed dat ze nog leeft? =D


    Alis volat propriis

    Gelukkig dat het toch nog goedgekomen is en dat ze zo verstandig was uiteindelijk toch maar te melden wat ze gedaan het. Het was immers veel makkelijker geweest het niet te zeggen en zichzelf er gewoon helemaal aan over te geven.

    Maar wat betreft die vrijheid, dat is alleen maar goed. Dan kunnen ze haar nu goed begeleiden, ondersteunen en in de gaten houden tot het weer iets beter met haar gaat. Toch?


    Wie du mir, so ich dir.

    Jezus. Nu maar hopen dat ze er weer helemaal bovenop komt!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Gelukkig! <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Jeetje, wat heftig! Gelukkig was ze zo verstandig om naar de verpleging te gaan...
    Ik ben blij voor je dat het allemaal goed is gekomen (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat is echt heftig! Gelukkig is het wel goedgekomen en heeft ze het gemeld.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.