• .
    Ik wist dat het verkeerd was om het te verzwijgen. Maar wat moest ik anders, mijn vader verraden? Vertellen dat hij mijn moeder vermoorden? Dat hij zijn kinderen als boksbal zag? Ik kon hem niet verraden, hij was mijn vader, mijn meester. Hij was de persoon die me eten gaf en mijn vrienden glimlachend ontving. -met een dikke joint in zijn mond weliswaar- Maar hij was ook de man die mijn broer bond en blauw sloeg als hij mij probeerde te verdedigen. Hij was ook de man die mijn moeder in het bos begroef. Hij was ook de man die ons leven verpeste. Hij was de man die zowel het goede als het kwade in ons losmaakte.

    Kate en haar tweelingbroer Kyle hebben niemand buiten elkaar. Samen zijn ze gevangen in een web van problemen die enkel nieuwe problemen veroozaken. Samen trekken ze de wereld in, in de hoop hun geluk te vinden. Zal het ze lukken? Of zullen ze de rest van hun leven iedere cent moeten omdraaien?


    wie ik nodig heb:
    2 agenten: 1-crunch
    2 meisjes die in het kraakpand wonen: 1-JamiieStar 2-MysticFool
    2 jongens die in het kraakpand wonen: 1- Harley
    Drugsdealer: Tragically

    Wat ik moet weten:
    Rol;
    Naam;
    Voornaam;
    leeftijd (>17);
    Beroep (niet noodzakelijk);
    Diploma(niet noodzakelijk);

    Karakter;
    is goed in;
    is slecht in;
    (voor kraakpandbewoners) rede waarom je in het kraakpand woont;
    extra (tattoo's, piercings, kinderen..);
    Uiterlijk (foto);

    link naar het verhaal ^^

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 18:48 ]


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    Rol; meisje dat in een kraakpand woont
    Naam; Breukelen
    Voornaam; Jamie
    leeftijd (>17); 16
    Beroep (niet noodzakelijk); /
    Diploma(niet noodzakelijk); vmbo diploma

    Karakter; soms brutaal, spontaan, enthousiast, staat toch wel redelijk positief in het leven, behulpzaam.
    is goed in; voor zichzelf opkomen, dansen en tekenen -ook graffiti spuiten-.
    is slecht in; echt liegen tegen mensen, zingen en niet stelen van mensen -voor drugs te kopen-
    (voor kraakpandbewoners) rede waarom je in het kraakpand woont; Ik woon in het kraakpand, vanwege drugsgebruik.
    extra (tattoo's, piercings, kinderen..); een tongpiercing en een tattoo op de pols 'No Fear'
    Uiterlijk (foto); Jamie
    Ik heb 'is goed in' en 'is slecht in' niet ingevuld, omdat ik niet snap wat je er precies mee bedoelt (a). But als je het me zegt, zal ik dat nog even invullen ;]

    Edit: ik snapte het al, dus ik heb het even ingevuld ;d

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 14:19 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Rol; Drugsdealer
    Naam; Steckborn
    Voornaam; Taylor.
    leeftijd; 17
    Beroep (niet noodzakelijk); drugsdealer
    Diploma(niet noodzakelijk); heeft hij nog niet.
    Karakter; zorgeloos, onhandelbaar, aardig, behulpzaam.
    is goed in; liegen, opzich zelfwonen, dingen in elkaar zetten.
    is slecht in; oprecht zijn, zich inhouden om te vechten.
    extra (tattoo's, piercings, kinderen..); Heeft een tatoeage op zijn onderrug met de naam van zijn 2 jaar oude zoontje Dylan. Heeft een litteken op zijn onderarm omdat hij achter prikkeldraad is blijven haken toen hij vluchtte voor de politie.
    Uiterlijk (foto); Taylor Steckborn

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 14:12 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    JamiieStar schreef:
    Rol; meisje dat in een kraakpand woont
    Naam; Breukelen
    Voornaam; Jamie
    leeftijd (>17); 16
    Beroep (niet noodzakelijk); /
    Diploma(niet noodzakelijk); vmbo diploma

    Karakter; soms brutaal, spontaan, enthousiast, staat toch wel redelijk positief in het leven, behulpzaam.
    is goed in; voor zichzelf opkomen, haarzelf en anderen redden als de politie weer eens komt.
    is slecht in; echt liegen tegen mensen
    (voor kraakpandbewoners) rede waarom je in het kraakpand woont; Ik woon in het kraakpand, vanwege drugsgebruik.
    extra (tattoo's, piercings, kinderen..); een tongpiercing en een tattoo op de pols 'No Fear'
    Uiterlijk (foto); Jamie
    Ik heb 'is goed in' en 'is slecht in' niet ingevuld, omdat ik niet snap wat je er precies mee bedoelt (a). But als je het me zegt, zal ik dat nog even invullen ;]

    Edit: ik snapte het al, dus ik heb het even ingevuld ;d


    met is goed in en is slecht in bedoel ik wat je goed kunt (handigheid bv. tekenen) en waar je slecht in bent (bv zingen) ^^


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    SukiDa schreef:
    (...)

    met is goed in en is slecht in bedoel ik wat je goed kunt (handigheid bv. tekenen) en waar je slecht in bent (bv zingen) ^^


    Jaa, ik had al iets ^^ maar, ik heb hem nog eens aangepast ;p. maaar dankjewel ;D!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Rol; jongen uit het kraakpand.
    Naam; Broadway.
    Voornaam; Anhtony.
    Leeftijd; 15.

    Karakter; Anthony is, voor de personen die hem niet kennen, een stille en een zeer in zichzelf getrokken jongen. Maar eens hij je kent, is hij een heel ander persoon: hij is grappig en zeer hyper (wel, hij heeft inderdaad wel zo zijn momenten). Hij is eigenlijk zeer verlegen, als er maar één persoon is die hij niet kent, klapt hij volledig dicht. Verder zou hij alles doen voor diegene van wie hij houdt, maar het zal lang duren voor hij iemand in zijn hart laat.
    Is goed in; mensen opbeuren, acteren.
    Is slecht in; dingen maken.
    Reden waarom je in het kraakpand woont; zijn vader kon er niet mee leven dat Anthony 'voor het andere team is' nadat hij met zijn vriend naar huis kwam. Dat was drie jaar nadat zijn moeder gestorven was. Het werd zo erg dat hij wegliep van huis en hij bij zijn vriend ging wonen. Maar toen gebeurde hetgeen waar Anthony altijd al zo bang voor was: zijn vriend, Brian, had het gewoon aan gemaakt om hem uit te lachen bij zijn vrienden.
    Extra; Anth kan goed tekenen.
    Uiterlijk; Anthie!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Rol;meisje in kraakpand
    Naam; michelle loselife (ze heet eigelijk met haar achternaam Clarkson maar die gebruikt ze niet meer want ze haat die naam
    Voornaam; michelle
    leeftijd (>17); 16
    beroep: ze werkt in een restaurant als bediende om geld te verdienen
    Karakter; Michelle is een lief meisje maar als iemand tegen haar gaat schreeuwen kan ze niet tegen en begint ze terug te schreeuwen en probeert er dan meestal op los te slaan maar voor de mensen die aardig tegen haar doen doet ze ook echt alles voor.
    is goed in; kickboxen (ze doet er wedstrijden mee) en zingen,tekenen, vrolijk zijn
    is slecht in; dingen bouwen dan mislukt het altijd al moet ze een schroef ergens inzetten zit hij al scheef
    (voor kraakpandbewoners) rede waarom je in het kraakpand woont; haar ouders hebben haar uit huis geschopt toen ze haar vader in elkaar had geslagen omdat hij haar grote broer uit huis zette en tegen haar begon te schreeuwen.
    extra (tattoo's, piercings, kinderen..); tong en navelpiercing
    Uiterlijk (foto);
    klikk

    wil je laten weten al ik rol heb ik hoop het
    xx

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 15:29 ]


    Be yourself, before you forget who that is.

    Rol;agente
    Naam;Leaddis
    Voornaam;Mill
    leeftijd;20
    Beroep;politieagent
    Diploma;vwo diploma
    Karakter;Mill is de perfecte agente, ze durft veel maar houdt haar mondje meestal dicht. ze weet mensen goed te kalmeren en kan goed met mensen praten, maar Mill kan wel erg goed vechten. Mill kan soms wel wat agressief overkomen, daarom word ze ook bij de moeilijkere zaken in gezet. mill is verder slim verstandig, een ook erg aantrekkelijk tegen over haar mannelijke collega's.
    is goed in;gericht schieten & flirten
    is slecht in;vriendelijk doen tegen mensen die haar niet aanstaan
    (voor kraakpandbewoners) rede waarom je in het kraakpand woont;
    extra;Mill is zoals je vaak in films ziet nogal flirterig met haar collega's, vaak weet ze ook er eentje mee in bed te krijgen en houdt zo haar reputatie hoog.
    Uiterlijk;Mill Leaddis

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 17:29 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking