• Ik heb het over mijn stiefvader. Ik haat die man zo hard dat ik het zelf niet kan beginnen uitleggen.
    Nu had mijn moedertje wat blond in mijn haar gedaan, jaja stiekem, en natuurlijk komt hij daar achter terwijl ze het wil uitspoelen. En dan had mijn klein zusje natuurlijk ook nog geklikt.
    Nu zit hij zo'n heel tralala te verkopen dat ik dat niet meer mag vragen of hij 'gaat het over de draad gooien' Jfc, doe eens normaal, man. Wat zit hij zich nu te moeien met mijn haar. Het is altijd wat. Like, ik heb een nieuwe bril omdat ik nieuwe glazen moest hebben en mijn oud brilletje eigenlijk al goed versleten was. Zoiets is dus een noodzaak hé, en zit hij dan te memmen dat het echt niet nodig was en weer geld verspild is. Oo maar hij mag wel alles kopen dat hij niet nodig heeft, en ik mag nog geen bril hebben, dikke bull noem ik dat. Srsly, ik doe nog eens rattenvergif in z'n koffie.

    Oh gatver, daar kan ik niet tegen. Mijn vader doet dat ook altijd.


    Life is hard and then we die

    Wat wilt jfc zeggen ;x
    En ja ik ken dat maar bij mij is dat meestal uit pure ongerustheid ^^


    I found myself in Wonderland.

    Gelukkig doet mijn vader dat niet. Ik heb nog wel rattengif liggen, volgens mij... (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Giggle schreef:
    Wat wilt jfc zeggen ;x
    En ja ik ken dat maar bij mij is dat meestal uit pure ongerustheid ^^

    Jesus fucking christ. ;D

    Das irri x.x Dat heb ik niet.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik heb rattenvergif, als je wil? :Y) En, waarom zou hij zich moeien over JOUW haar? Je bent niet eens echt zijn dochter.. Hij woont gewoon bij jullie?!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Gelukkig heb ik geen stief vader...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Chiarabieber schreef:
    Gelukkig heb ik geen stief vader...

    Ik heb al tegen m'n moeder gezegd: mocht het ooit zo ver komen dat mijn moeders vriend bij haar in gaat wonen, dan ben ik weg.
    Dominantie op z'n finest...


    No growth of the heart is ever a waste