• Ja, ik wil een storie in de spotlight zetten maar mijn ouders;
    - Weten niet dat ik op quizlet zit. (dus wat kan ik zeggen?)
    - Zouden denken dat het niet echt is. (maar zelf denk ik dat niet.)
    - Het zou sowieso niet mogen.
    Maar ik wil het eens doen, dus moet ik dat nu stiekem doen of gewoon vragen? xd


    All this dampness is damp.

    MabyILoveHim schreef:
    (...)
    jb=cute (niet alleen door zijn stem ook door zijn lengte xD) als t geen TH story is wil ik t best lezen


    Aaah, dat maakt me erg blij. :3

    @ Virtus;
    Ik heb geen abonnement, ik heb herlaadkaart. Dus dan kunnen ze niet zien naar wie ik sms ofzo? -sorry, ik ken niets van gsm's-


    All this dampness is damp.

    Ehm... nee, als goed is zien ze er dan niets van xD (Je moet denk k telkens nieuw beltegoed halen?)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    SasjaDG schreef:
    Ehm... nee, als goed is zien ze er dan niets van xD (Je moet denk k telkens nieuw beltegoed halen?)



    Nu heb ik 49,50 euro op mijn gsm staan, als dat op is dan moet ik opnieuw met een herlaadkaart geld halen. Right? x'd


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    (...)


    Nu heb ik 49,50 euro op mijn gsm staan, als dat op is dan moet ik opnieuw met een herlaadkaart geld halen. Right? x'd


    Ehm.... kan wel xD k heb iig nog nooit van herlaadkaart gehoort xD A;ls k zo hoor, lijkt ht op prepaid (Dan moet je, als het op is, in de winkel nieuw te goed halen, en dan actieveren ofzo iets, heb zelf abo, iets makelijker xD)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    SasjaDG schreef:
    (...)

    Ehm.... kan wel xD k heb iig nog nooit van herlaadkaart gehoort xD A;ls k zo hoor, lijkt ht op prepaid (Dan moet je, als het op is, in de winkel nieuw te goed halen, en dan actieveren ofzo iets, heb zelf abo, iets makelijker xD)


    Is ook. Als het op is haal je een nieuwe herlaadkaart van, bv, 20 euro. En dan moet je naar een nummer bellen en dan een code invoeren en daar is je geld. ;3


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    (...)

    Is ook. Als het op is haal je een nieuwe herlaadkaart van, bv, 20 euro. En dan moet je naar een nummer bellen en dan een code invoeren en daar is je geld. ;3


    Ow, je hebt gwn prepaid, zeg dat dan xD
    Hahaha, dan is er geen afschrift, dus geen ding om te kijken waar je geld naar toe gaat zeg maar xD Kunnen je ouders niets zien :P


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    SasjaDG schreef:
    (...)

    Ow, je hebt gwn prepaid, zeg dat dan xD
    Hahaha, dan is er geen afschrift, dus geen ding om te kijken waar je geld naar toe gaat zeg maar xD Kunnen je ouders niets zien :P


    Woohoo! Ik wist niet dat prepaid hetzelfde was. -donkerblond-


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    (...)

    Aaah, dat maakt me erg blij. :3

    @ Virtus;
    Ik heb geen abonnement, ik heb herlaadkaart. Dus dan kunnen ze niet zien naar wie ik sms ofzo? -sorry, ik ken niets van gsm's-
    In principe niet. Je krijgt geen rekening thuis waarop staat naar wie je smst en belt. Dus ze kunnen het niet zien. (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Soldier schreef:
    (...)

    Woohoo! Ik wist niet dat prepaid hetzelfde was. -donkerblond-


    Join the club :D K ben ook donker blond xD Soms heb k ook vban dat soort momenten, bvan :O is dat hetzelfde xD of andere droge dingen en oplevingen xD

    Naja, heb je weer wat geleert he :P


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    SasjaDG schreef:
    (...)

    Join the club :D K ben ook donker blond xD Soms heb k ook vban dat soort momenten, bvan :O is dat hetzelfde xD of andere droge dingen en oplevingen xD

    Naja, heb je weer wat geleert he :P


    Jaa. x'D
    Ik was een van de laatste kinders (uit mijn klas) die ene gsm kreeg. Ik was 13, dacht ik? Dus liep ik nogal achter. x)


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    (...)

    Jaa. x'D
    Ik was een van de laatste kinders (uit mijn klas) die ene gsm kreeg. Ik was 13, dacht ik? Dus liep ik nogal achter. x)


    K kreeg hem ook pas op mn 13e (IN de zomervakantie, vlak voor k naar de middelbare ging) Dus je bent geen uitzondering hoor xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    SasjaDG schreef:
    (...)

    K kreeg hem ook pas op mn 13e (IN de zomervakantie, vlak voor k naar de middelbare ging) Dus je bent geen uitzondering hoor xD


    Aaa, dat maakt me fantastisch blij. :'D


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    (...)

    Aaa, dat maakt me fantastisch blij. :'D


    hahaha, mij ook, ben k niet de enige die zo laat een mobiel kreeg xD OF die donkerblond is met blonde oplevingen en dingen xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    SasjaDG schreef:
    (...)

    hahaha, mij ook, ben k niet de enige die zo laat een mobiel kreeg xD OF die donkerblond is met blonde oplevingen en dingen xD


    Haha, geniaal. x'D
    Mijn moeder slaapt en mijn vader is weg. Als ik nu nog een paar hoofdstukken kan aanmaken, dan merkt niemand er wat van. *wenkbrauwwiebel*


    All this dampness is damp.

    Hij staat in de spotlight, hoor! :'D *kijkt trots*


    All this dampness is damp.