van mijn zus en haar vriendjes. Als die 2 hier op de bank zitten en ik zit er naast word ik haast gillend gek(zonder te gillen dan wand anders heb ik het weer gedaan).Ze zitten of de hele tijd te zoen e.d. of de hele tijd te klieren. En als ik vraag of ze op willen houden gaan ze gewoon door.
En nu komt het leukste,ik ga morgen naar mijn oma en meneer moet zo nodig mee. Ik moet dus minstens 2 uur met hun in de auto zitten(als ik pech heb en er staat een file langer). Ik weet niet hoe ik dat ga overleven. Ik vind het sowieso niet leuk om naar mijn oma te gaan,en nu ook nog met hem er bij. Nu heb ik er al helemaal geen zin in.
Ik vind het eigenlijk ook erg vroeg dat hij naar mijn oma gaat,ze hebben het nog geen 6 maanden, of licht dat aan mij?
O ja en omdat hij allergisch is voor honden moeten mijn honden thuis blijven,en dat vind ik zo zielig voor ze,moeten ze de hele dag in de bench zitten, zonder dat ze uitgelaten worden en de jongste zonder water. Als hij zo nodig mee moet gaat hij maar met de trein of zo,dan kunnen mijn honden tenminste mee.
Iemand tips? Zodat ik niet gillend gek word.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall