• Haha, ik was maandagavond in Berlijn met school. En we gingen dus de eerste avond al meteen naar de kroeg.
    Maargoed, we zaten dus buiten, en we hadden al aardig wat op.
    En er was zo'n zitje met kap -wat eigenlijk heel romantisch bedoeld is- waar wij met zijn 3en in gingen zitten. Ik en 2 vrienden dus.

    Maar, toen kwam ik ineens op het fantastische idee die kap naar beneden te trekken en ons zogenaamd te 'verstoppen' voor de rest -aangeschoten kuthumor-
    Dus ik trek dat ding naar beneden, blijkt er water op te liggen. Dus al dat water viel over ons heen. Oeps :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahahahaha, ik zie het al helemaal voor me.=3


    everything, in time

    En toen gingen jullie zeker nog harder lachen? Hahahahah. Het lijkt me superleuk om een keer met vrienden dronken te worden en gewoon om allemaal onzinnige dingen te lachen, maar ik heb nog nooit wat gedronken. En zo zijn mijn vriendinnen en ik eigenlijk ook niet.


    it's so empty living behind these castle walls

    haha veeeeetjes (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Desolate schreef:
    Hahahahaha, ik zie het al helemaal voor me.=3

    Hahahaha. Volgens mij heb jij echt leuke vrienden. Mijn vriendinnen durven niks. ;x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    hahahaha, net zo grappig xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    haha! xD


    Nobody is perfect

    Hahhaha x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hahahah, slim. (krul)