Naaahaa, ik heb het over een vriendin -ik klaag te veel-. Vandaag was TMF Stressfactor, wat heel leuk was, maar mijn vriendin wil me helemaal voor haar alleen. Dat lijkt erop. En ze komt nogal bazig over. Dus ik, die vriendin (we noemen haar L.), en nog een andere vriendin (Cynthia) waren het gebied rondom het podium aan het verkennen, maar ik had geen zin in wandelen, en Cynthia ook niet. Dus vraag ik of we naar Danique en Centaine konden gaan. Wat nog andere goeie vrienden zijn. L. zei kortom 'Neen'. Toen kwam er een crew dansen, en ik vond hun echt awesome en wou gaan kijken. Dus ik kijk daar gewoon en L. kijkt verveeld voor zich uit, trekt ze me daar weg. En toen was ik rustig met Danique aan het praten en toen kwam L. en trok aan mijn arm en zei steeds 'Kom mee' en ik zei Neen en ze bleef trekken en toen zei ik 'Mag ik even uitpraten'. L. luistert niet en trekt me uiteindelijk bij Danique weg. Op het einde van TMF Stressfactor had ik enorme rugpijn, want ik heb vaak problemen met mijn rug, en vroeg ik of we even konden zitten. L. vroeg waar we konden zitten, er waren geen banken, en ik zei 'Op de grond'. Wantja, bijna iedereen zat op de grond. L. wou dat dus niet en moest ik blijven staan. Toen ik ging zitten, op de grond, riep L. me en moest ik opstaan. En zo ging dat door. Even daarna wou L. een foto trekken, maar ik wou niet, maar van haar moest ik gaan. Dus stonden we in de wachtrij en ik had nog steeds last van mijn rug, en daar zag ik een bankje. Ik tik L. aan en zei dat ik daar ging zitten. En L. helemaal boos en zegt 'Gaan we die foto nu trekken of niet?' En heb ik dus alweer gehoorzaamd, anders zat ik maar weer alleen op dat bankje. Die foto is ook gemaakt, tegen mijn zin. En nu, anderhalf uur later doet mijn rug nog steeds pijn. Plus, ik heb mijn maandstonden dus dat maakt het alleen maar erger. She makes me go all angry.
All this dampness is damp.