• Ik maak me zorgen om een vriendin. Ze is verliefd op een bekend persoon. En niet zo'n beetje ook.. Ze stort helemaal in als ze een optreden van hem hoort. Ze huilt zichzelf iedere avond in slaap. Ze zegt dat hij een periode in haar leven heeft helpen afsluiten. En dat snap ik ook echt wel. Ik weet wat muziek met iemand kan doen. Maar dit gaat wel heel ver. Als ze de band niet had ontdekt was het waarschijnlijk wel anders afgelopen met haar. In dat opzicht ben ik er ook wel blij om. Maar het gaat echt niet goed met haar nu..
    En ik wil er best wel met haar over praten maar ik heb geen idee hoe ik dat aan moet pakken. Ook gaat ze wel eens ergens heen. Nou ben ik inmiddels wel achter waar heen maar niet waarom..
    Hebben jullie misschien nog tips hoe ik dit aan kan pakken?

    Hmm.. waarschijnlijk is het een fase. Ik weet het niet, is ze suïcidaal?


    Life is hard and then we die

    Ja,ze heeft wel vaker pogingen gedaan. En dan gaat het weer een tijd goed en dan doet ze weer wat dingen om ook maar "weg" te gaan. En ik zie het nog wel gebeuren dat ze het zou doen hierom..

    oke.. misschien is dit wel een heel stom advies, maar kan je niet eens een keer proberen om haar aan iemand voor te stellen. Aan een andere leuke jongen, die je misschien kent. Misschien raakt ze wel verliefd, en laat ze die bekende persoon een beetje achter zich (al zal dat niet meteen gaan natuurlijk) Misschien kan je tegen haar zeggen dat ze een nieuwe fase moet beginnen?
    Maar als ze zo ontzettend is gesteld op diegene, en op de muziek is ze er lastig vanaf te houden


    The grass is not always greener on the other side

    Dat zal moeilijk gaan. Ik woon niet bij haar in de buurt. En als ik zoiets zeg dan zegt ze dat ik het niet snap enzo. Ik probeer al een paar dagen met haar te praten maar het gaat niet echt.

    hmm.. Nee, het lijkt me ook echt lastig :(
    Sterkte ermee dan. Ook voor je vriendin


    The grass is not always greener on the other side

    En buiten dat zal ze niet zo snel een nieuwe fase beginnen omdat ze net een rotperiode achter de rug heeft. Ze heeft die jongen al een paar keer ontmoet en ze heeft aardig wat contact met ze.

    probeer met haar te parten en zeg wat je dwars zit. miss helpt het.


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Praten lukt niet echt. Ze reageerd er niet op of ze antwoord steeds met care. Of ze praat er overheen.
    Het lijkt wel alsof dit nog haar enige houvast is en als ze dit kwijt raakt of kwijt moet raken er dingen gebeuren die ik niet wil weten..

    [ bericht aangepast op 19 mei 2010 - 21:44 ]

    Iemand nog tips over hoe ik dit aan kan pakken?

    Ik ben ook wel eens een keer heel erg verliefd geweest op een bekend persoon, twee jaar terug ofzo, ik luisterde alleen nog maar naar zijn muziek, keek naar alle films waar hij inzat, kocht elk tijdschrift waar hij ook instond, wat ik er tegen gedaan heb: Mijn bff zei dat ik niet goed werd en heeft op me ingepraat, samen hebben wel alle tijdschriften, posters en foto's weggegooit en heeft ze de dvd's en cd's in beslag genomen en ook mocht ik van mezelf weken niet op internet, hem googlen ofzo, het heeft geholpen, nu ben ik slechts nog maar een fan.

    Ik hoop dat je hier iets aan hebt!
    Sterkte(flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik probeer ook op haar in te praten. Heb ik gister ook weer gedaan maar het leverde niet veel op.. Eigenlijk werd ze er alleen maar geïriteerd van.

    Mischien kun je een mailtje schrijven naar die bekende persoon met je probleem en weet hij een oplossing of kan haar dan een mailtje schrijven om haar te helpen.


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    Als ik oorlog wil moet ik dat doen..
    Ze gaat heel boos worden dan. Aangezien hij niks van haar weet enzo..
    Dat is gewoon geen optie dan word ze zo boos dat ze nog wel weer iets gaat doen wat fout af kan lopen.

    Iedereen nog bedankt voor de tips (:

    Heeft iemand anders nog goede ideeën?

    Ik heb vandaag nog met haar gepraat. Maar het lijkt wel alsof het iedere dag wat minder gaat.
    Ze word kortaf en vertelt er steeds minder over..