• Over 3 weken, wordt ik 16.
    En ik wil wat leuks gaan doen met mijn vrienden. Alleen weet ik echt niet wat. Heeft iemand een suggestie?
    Stiekem wil ik gewoon een porsche met een knalblauwe kleur, en all time low op mijn gigantische verjaardag. Oh, en een dure jurk.


    SLOAN.

    Je kan met je vriendinnen uit eten gaan en daarna naar een discotheek om maar even een voorbeeld te geven. Geen idee. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Brownies maken :Y)


    Life is hard and then we die

    Ik heb mijn verjaardag gevierd op een fuif die toevallig die dag was en toevallig was de de organisator de broer van een vriendin en konden we gratis binnen, maar deze zomer gaan we met z'n allen in mijn tuin kamperen om het écht te vieren :')

    [ bericht aangepast op 19 mei 2010 - 19:55 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Of naar een concert om even in de All Time Low stemming te komen :'D. Maar als je voor iedereen gaat betalen wordt het wel een beetje duur. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Als je een ruime tuin hebt, zou ik er een soort festivalweide van maken. Aan de ene kant een tent of meerdere tenten, als iedereen er maar inpast, aan de andere kant zet je een radio en hang je eventueel slingers of lichtjes op. Dan haal je jouw cd('s) van All Time Low boven en dan heb je jouw exclusieve festival waarop ATL komt. ^^
    Een barbeque erbij en je hebt lekker eten. En wie weet mag je wel een kampvuur maken en kan je gezellig praten in een slaapzak rond een warm vuurtje en veel lachen.


    Het is ook maar een idee, natuurlijk. (A)


    You took a white orchid turned it blue.