-Sorry voor de katholieken onder ons voor de titel-
-En bereid je voor op veel gezeik-
Wij hebben op school een vak dat geen enkele andere school heeft, genaamd Arts&Technology (A&T). En omfg, ben blij dat je het niet hebt.. -.-
Het arts onderdeel is ontzettend leuk, maar dan krijg je technology.. We moeten echt de meest nutteloze, oninteressante dingen leren en dan is de uitleg ook nog eens hartstikke wack.
Nu hebben we het thema fotografie, en moeten we voor technology dingen als de berekening van de voorwerpsafstand en brandpuntafstand en zo'n rare tekening, en dioptrie en de lensformule en de beeldvorming bij een positieve en een negatieve lens etc etc etc leren, terwijl ik niet eens weet wát ik nou aan het uitrekenen ben.
Het is toch ook hartstikke makkelijk, ik ga naar de winkel, koop een fototoestel en maak m'n foto's. Voor de 2 of 3 personen in de 3e die fotograaf of opticien willen worden is het misschien wel nuttig, maar de rest boeit het niet en zal het nooit boeien ook. Waarom zien mensen dat nou niet in -.-
-En nu heb ik morgen een toets, en ik snap helemaal nergens iets van terwijl ik ruim van tevoren ben gaan leren. Ik heb nog nooit een voldoende gehaald voor het technology gedeelte en zal dat nooit doen ook.
Everything means nothing, if I ain't got you.