• Oke, die ga ik dus nooit meer eten. Op de verpakking staat: Per portie 179 cal.
    Maar als je verder leest staat er ineens dat 't per 100 gram 2000 cal bevat en er zit 150 gram in een zakkie.
    Dusja, lekker dikmakend.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 19:33 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ja echt hé
    Dat haat ik!
    zet er dan op hoeveel KCAL in 1 zak zit! -.-

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 mei 2010 - 19:36 ]

    Verslaving :9~

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 mei 2010 - 19:36 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Hahaha, stiekem vind ik het wel grappig :3:X. Vieze naaistreek ook (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind die dingen ranzig. (krul)


    I hope you die :3

    Ik vind het wel droog. ik heb wel zin in mars planets eigenlijk. want ik heb een vreetbui. idc hoeveel calorieën er in zitten XD


    The economy is suffering, let it DIE!

    Die dingen kloppen eigenlijk niet eens. Ze berekenen de kcal naar aanleiding van een tabel uit 1900 ergens. De kcal die je lichaam daadwerkelijk opneemt is bijna altijd lager of soms even hoog als er op de verpakking staat.
    Maarja, die naaistreek leveren ze bij heel veel dingen hoor.


    Your make-up is terrible

    alleen die nep-maltezers smaken nog een beetje,
    de rest is vies. :Y)


    Where ever you go, there you are.

    TeddyMurder schreef:
    Die dingen kloppen eigenlijk niet eens. Ze berekenen de kcal naar aanleiding van een tabel uit 1900 ergens. De kcal die je lichaam daadwerkelijk opneemt is bijna altijd lager of soms even hoog als er op de verpakking staat.
    Maarja, die naaistreek leveren ze bij heel veel dingen hoor.

    Huh?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Trekvlek schreef:
    (...)
    Huh?


    Ze hebben ooit rond 1900 eens de calorie uitgevonden. Ze hebben toen besloten hoe je dat moet neerzetten en alles, en dat gebruiken ze tegenwoordig nogsteeds terwijl hij eigenlijk niet helemaal klopt. Hij telt namelijk niet mee hoeveel kcal je lichaam gebruikt om die daadwerkelijke portie te verteren, dus er blijft sowieso minder kcal over van wat er op het pakje staat.
    Er staat dus op het pakje 179 per portie. Maar je lichaam neemt in totaal maar ongeveer 165 op (Dit is gewoon een voorbeeld, niet kloppend)
    Wat ze toen hebben berekend is eigenlijk helemaal niet precies.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Ze hebben ooit rond 1900 eens de calorie uitgevonden. Ze hebben toen besloten hoe je dat moet neerzetten en alles, en dat gebruiken ze tegenwoordig nogsteeds terwijl hij eigenlijk niet helemaal klopt. Hij telt namelijk niet mee hoeveel kcal je lichaam gebruikt om die daadwerkelijke portie te verteren, dus er blijft sowieso minder kcal over van wat er op het pakje staat.
    Er staat dus op het pakje 179 per portie. Maar je lichaam neemt in totaal maar ongeveer 165 op (Dit is gewoon een voorbeeld, niet kloppend)
    Wat ze toen hebben berekend is eigenlijk helemaal niet precies.

    Ja maar 2000 is echt heel erg veel. Daar zou een gemiddeld mens één dag van leven.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Trekvlek schreef:
    (...)
    Ja maar 2000 is echt heel erg veel. Daar zou een gemiddeld mens één dag van leven.


    True. Belachelijk eigenlijk dat zo zoiets op de markt brengen, vind je niet? (cat)


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    True. Belachelijk eigenlijk dat zo zoiets op de markt brengen, vind je niet? (cat)

    Ja eigenlijk wel, haha.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik vond ze sowieso al vies dus x'D


    dream, dare, fly!

    Wat zijn mars planets? xd -voelt zich dom-

    dont know x)


    if being sane is being ordinary, id rather be mental