• Lieve fans,

    Ik ben een nieuw TH verhaal begonnen genaamd 'Protege Moi'.
    Zouden jullie het alsjeblieft willen lezen en feedback willen geven?
    Alvast bedankt voor de vrijwilligers!

    (flower)
    Nancy


    P.S, hier de link naar mijn story. :)
    http://www.quizlet.nl/stories/21160/protege-moi-th/

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 18:59 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Okdokdok :9~
    Me is going to read :]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Super, bedankt! :)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    *Bump*. Sorry voor het dubbel posten maar anders verdwijnt 't topic. :)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    stiekem las ik dat al;)


    Never forget the things that make you smile

    Bumpen mag niet en wat is een feedback?

    Eulogy schreef:
    *Bump*. Sorry voor het dubbel posten maar anders verdwijnt 't topic. :)
    Bumpen is niet toegestaan.

    En een kleine tip; als je een link naar je story plaatst in de beginpost, dan gaan mensen het eerder lezen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ok, sorry hiervoor dan. Wist ik niet. :)

    @ LoveAndDeath, feedback geven betekend een reactie achterlaten (of dat zeggen tegen de persoon) over of iets goed is of niet en waarom, het komt min of meer er dus op neer dat je een mening geeft over iemands werk.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 19:01 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Is het niet 'Protège Moi'? :x

    Zou best kunnen, m'n Frans is niet zo geweldig, weet alleen dat het een titel is van een Placebo nummer is waar ik erg van hou. En dat ik het goed vond passen bij m'n story als titel. (zip)

    Denk dat het toch op zich redelijk duidelijk is wat het betekend. :P

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 20:32 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    zal ik doen :]

    Bedankt. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell