• Ik mocht hem toevoegen, ik moest hem dus zoeken, hij wilde mij niet zoeken. En ik kon hem maar niet vinden, bleek dus dat ik zijn voornaam verkeerd had x'D Ik had het volgende op zijn prikbord geschreven:

    Mohammed Roxy, ik heb u eindelijk gevonden! Pas bij zoekresultaten 291-300. Had meteen gezegd dat Riccardo met dubbel c was, dan was het een makkie geworden.

    Toen antwoorde hij:
    El Hassini, je hebt me gevonden! En mijn naam met dubbel c schrijven maakt het inderdaad wel wat makkelijker...


    Ik zit dus alleen met Maria in de klas, we hebben alledrie een bijnaam. Hij is Mohammend en in zijn vrije tijd Roxy. ik ben El Hassini (Haha heel fout, Sirisch voor lik me.) En Maria is dan Chlitaministra, een of andere uitgestorven Griekse Godin die niemand kent.

    Ik vind hem echt grappig.


    Your make-up is terrible

    Hahah, had ik maar zulke geweldige leraren.


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    Hahah, had ik maar zulke geweldige leraren.

    Haha ;d onze directeur gaat internet -Facebook,netlog,..- afzoeken achter profielen van leerkrachten, zielig toch ?


    Let us die young or let us live forever.

    gaat het klooster in of de prostitutie...nou ja, das bijna hetzelfde tegenwoordig...
    in ieder geval: ik ben baldadig vanavond en heb zin om te rellen!!! Haaaaaa!!!!


    Die kreeg ik net, hahahaha x'D


    Your make-up is terrible

    Ik wou dat ik coole leraren had op school.
    Helaas heb ik die niet. Op 2 na. Mijn nicht(die werkt bij mij op school) en een andere invalgast die mij leert tekenen ^^


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it