• Ja het zit dus zo: Ik was vandaag mijn kluissleutel vergeten.
    Dus vanochtend heb ik gevraagd of ze mijn kluisje open wilden maken (om mijn boeken te pakken & om mijn jas erin te doen.)
    Dus ze deden het open voor mij en ik deed de dingen erin enzo.
    Dus ongeveer een half uur geleden vroeg ik aan ze of ze het weer open wilden maken, zodat ik mijn jas weer kon pakken en mijn boeken erin kon doen enzo.
    In mijn jaszak zat mijn strippenkaart & geld om een nieuwe abbo te kopen..
    Ze weigerden mij te helpen!!
    Ze zeiden: "Jaaaaaa, het mag maar 1 x per dag opengemaakt worden, blablablaaa, dus sorry maar dat doen we dus niet."
    Dus ik werd helemaal boos en antwoorde: "Hoe moet ik dan thuiskomen? Al mijn geld, en mijn strippenkaart om naar huis te kunnen zit in mijn jaszak, en die zit ook in mijn kluisje.
    Btw, jullie hadden het wel even eerder kunnen zeggen dat het 1x per dag mocht."
    Dus ik krijg een hele preek te horen dat het niet kon blablablaaa.
    Maar ik liep boos weg nadat ze een middelvinger voor haar hoofd kreeg, en ging naar mijn teamleider.
    Hij wilt me ook niet helpen, omdat ik mijn middelvinger opstak.
    Dus omdat ik mijn middelvinger opstak, mag ik niet naar huis??? wat is dit?
    Ze gunnen mij het leven als zwerver ofzo?!
    Ik zit nu in de mediatheek zonder beltegoed.
    En ik bel ook niet met andermans mobieltje, want mijn ma zit in de gevangenis, en mijn pa kijkt niet naar me om, dus hij wilt me ook niet ophalen -.-
    Wat moet ik nu doen?


    Hated by many, confronted by none!

    Dat is echt stom o.o
    En naar de receptie? bel je daar de politie. Eerlijk zou ik t niet zo goed weten, sorry. Naaiers.

    de receptie weigerde juist T-T


    Hated by many, confronted by none!

    Eerst maar eens kalmeren, zodra jij voor rede vatbaar bent zal de rest volgen. Leg ze gewoon uit dat je écht naar huis moet, en vraag dan of ze niet voor jou een uitzondering willen maken. Als ze nee zeggen moet je naar genoegen mee nemen, en gewoon kalm blijven. Laat ze zien dat jij volwassen genoeg bent om dit kalm op te lossen. Succes! (:

    Juneau schreef:
    Eerst maar eens kalmeren, zodra jij voor rede vatbaar bent zal de rest volgen. Leg ze gewoon uit dat je écht naar huis moet, en vraag dan of ze niet voor jou een uitzondering willen maken. Als ze nee zeggen moet je naar genoegen mee nemen, en gewoon kalm blijven. Laat ze zien dat jij volwassen genoeg bent om dit kalm op te lossen. Succes! (:


    haha, hoe moet ik het verder oplossen dan? buiten slapen? voor de hekken van school?


    Hated by many, confronted by none!

    Gewoon nogmaals vragen, en anders een vriendin vragen of je daar kan blijven? (:

    Juneau schreef:
    Gewoon nogmaals vragen, en anders een vriendin vragen of je daar kan blijven? (:

    Hmm dat laatste is wel een goed idee, maar ze heeft nu gym, buiten, en dat is in een sportpark waar ik niet mag komen omdat ik daar geen les heb, en het is nog eens heel ver.
    En daarna is ze uit dus fietst ze gelijk naar huis..
    Voor de rest heb ik niet echt goede vriendinnen enzo =[


    Hated by many, confronted by none!

    LisaCAKEHOLE schreef:
    (...)

    haha, hoe moet ik het verder oplossen dan? buiten slapen? voor de hekken van school?

    Zoals ze net al zegt, eerst kalmeren en het dan nog een rustig uitleggen. Is er niet iemand anders die je wilt helpen?

    niemand wilt me helpen. ik ben inmiddels al afgekoeld, letterlijk en figuurlijk.
    Het enige wat ik wil is mijn jas!
    En dat mens van de receptie is nooit aardig, alleen maar een gemene nietsgunner. dus nogmaals vragen levert alleen stomme dingen op zoals uitgelachen worden of dat ze de spot met je gaan drijven


    Hated by many, confronted by none!

    Misschien helpt het om eerst je houding om te zetten naar positief. (:
    Iemand merkt het gelijk als je negatief over diegene denkt, zeker weten dat ze je met die instelling niet helpt hoor.

    eerst was ik ook positief, maar als je een half uur een discussie hebt met een vrouw van de receptie over dat het wel/niet mag, dan ben je niet meer zo positief.


    Hated by many, confronted by none!

    Heb je haar duidelijk gemaakt dat je nu niet naar huis kunt? Herhaal je je eigen niet? Want dat haalt de kracht uit je woorden. Bied haar je excuses aan voor je middelvinger -wat ik overigens érg kinderlijk gedrag vind, maar dat is mijn mening- en vraag haar dan nogmaals of ze álstublieft je kluisje wil openen. Wil ze het niet? Leg je er dan maar bij neer, lopen miepen heeft dan tóch geen zin. Dan kun je proberen te vragen of je je vriendin mag bellen. (:

    lama, ik ga nu van de pc af, ik ga wel slapen in de schoolwc, tot het de volgende dag is.. (als me het lukt dan)


    Hated by many, confronted by none!

    hoe ben je thuisgekomen? ;o


    it's so empty living behind these castle walls

    hahaha het lukte niet op school xD
    Dus ging ik maar bij en vriendin slapen die ik GELUKKIG uiteindelijk tegenkwam


    Hated by many, confronted by none!

    Kun je niet gewoon een vriendin laten doen alsof jou kluisje haar kluisje is? Alsof die gaan bijhouden wie bij welk kluisje hoort.


    Where ever you go, there you are.