ik had opeens zin om een horor verhaal te schrijven, nou geef ik toe ik ben daar echt een ramp in vind ik zelf omdat ik nooit zelf verzonnen verhalen schrijf
ik heb al een klein stukje geschreven een soort inleiding.
ik kijk naar beneden en zie een lichaam levenloos op de grond liggen, ik kijk nog eens goed en zie nu pas dat het mijn lichaam is. mijn naam is Annie en ik ben zojuist overleden.
ik probeerde het lichaam aan te raken in de hoop dat ik weer terug zou vallen, maar telkens greep ik erdoor heen, ik raakte in paniek ik wilde hulp ze moeten me redden het moet gewoon! Ik rende naar buiten, naar het huis 3 kilometer verder op, ik schreeuwde maar er was niemand die kwam kijken. Ik wilde op de deur bonken maar mijn hand gleed door de deur niemand ziet me nog niemand hoort me nog, ik ben dood ik ben alleen.
langzaam liep ik terug naar het huis waar mijn lichaam lig, het begint blauw te worden en ik voelde dat ik nu helemaal niet meer te redden was. waarom gaan ze niet naar me op zoek! Waarom komen ze niet! maar de reden was zo makkelijk denkbaar, het was een oud huis een huis waar niemand nog kwam waar niemand een voet binnen durf te zetten het was mijn eigen stomme schuld het was mijn eigen zelfmoord door daar naar binnen te gaan. ik zakte door de vloer van de tweede verdieping en ik viel dwars door een houten stok die met een punt omhoog stond.
hoe kan dat? Hoe kom ik in dat huis wie heeft me hier toe in aangezet ik zou nooit naar binnen gaan, zo ben ik niet. als ik de genen vind zal die leiden, leiden tot de eeuwigheid tot hij zich bij me voegt.
nou de inleiding is best lang:S
maar zo krijg je wel een beelt.
nu zijn mijn vragen?
-doen of niet doen
-naam van titel
-wat moet er ongeveer gaan gebeuren
ik dacht zo dat ze opzoek gaat naar de mensen die haar gedwongen hebben naar binnen te gaan (een soort inwijding) het zijn tieners
en dat zij ze dan gaat kwellen 1 voor 1 en dat die dan ook sterven door zelf moort omdat ze gek worden van annie.
en natuurlijk is dit maar kort samen gevat
doen of niet doen!
sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt