• ik had opeens zin om een horor verhaal te schrijven, nou geef ik toe ik ben daar echt een ramp in vind ik zelf omdat ik nooit zelf verzonnen verhalen schrijf
    ik heb al een klein stukje geschreven een soort inleiding.

    ik kijk naar beneden en zie een lichaam levenloos op de grond liggen, ik kijk nog eens goed en zie nu pas dat het mijn lichaam is. mijn naam is Annie en ik ben zojuist overleden.

    ik probeerde het lichaam aan te raken in de hoop dat ik weer terug zou vallen, maar telkens greep ik erdoor heen, ik raakte in paniek ik wilde hulp ze moeten me redden het moet gewoon! Ik rende naar buiten, naar het huis 3 kilometer verder op, ik schreeuwde maar er was niemand die kwam kijken. Ik wilde op de deur bonken maar mijn hand gleed door de deur niemand ziet me nog niemand hoort me nog, ik ben dood ik ben alleen.
    langzaam liep ik terug naar het huis waar mijn lichaam lig, het begint blauw te worden en ik voelde dat ik nu helemaal niet meer te redden was. waarom gaan ze niet naar me op zoek! Waarom komen ze niet! maar de reden was zo makkelijk denkbaar, het was een oud huis een huis waar niemand nog kwam waar niemand een voet binnen durf te zetten het was mijn eigen stomme schuld het was mijn eigen zelfmoord door daar naar binnen te gaan. ik zakte door de vloer van de tweede verdieping en ik viel dwars door een houten stok die met een punt omhoog stond.
    hoe kan dat? Hoe kom ik in dat huis wie heeft me hier toe in aangezet ik zou nooit naar binnen gaan, zo ben ik niet. als ik de genen vind zal die leiden, leiden tot de eeuwigheid tot hij zich bij me voegt.


    nou de inleiding is best lang:S
    maar zo krijg je wel een beelt.
    nu zijn mijn vragen?
    -doen of niet doen
    -naam van titel
    -wat moet er ongeveer gaan gebeuren
    ik dacht zo dat ze opzoek gaat naar de mensen die haar gedwongen hebben naar binnen te gaan (een soort inwijding) het zijn tieners
    en dat zij ze dan gaat kwellen 1 voor 1 en dat die dan ook sterven door zelf moort omdat ze gek worden van annie.

    en natuurlijk is dit maar kort samen gevat

    doen of niet doen!


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    doen!:D
    the teen ghost ofzeu xD
    wat jij zei lijkt me wel leuk =3


    The time you enjoy wasting is not wasted time.

    - Doen!
    - The curse of the suicide.
    - Wat je schreef is al fantastisch.

    Wil je het laten weten als je eerste deel afhebt ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    Lijkt me spannend! Vooral die eerste alinea!
    een titel.. hmm ja wat moondust zegt Teen Ghost klinkt wel goed:)

    Wat zou er allemaal kunnen gebeuren;
    Natuurlijk gaat ze naar haar ouders, die treuren erg om haar en ze probeerd alles eraan te doen om weer bij ze te komen (de ouders moeten haar eerst natuurlijk vinden, misschien kan ze wat tekens geven zoals dingen in het zand schrijven ofzo). Ook gaat ze naar haar eigen begravenis.
    Ondertussen komen er allemaal kleine flashback's zodat je te weten krijgt hoe ze is omgekomen.

    Dr is hier volgens mij ook een film van, ik heb hem niet gezien, dat een meisje doodgaan en pas kan rusten als ze de dader hebben opgepakt. Misschien kan jij ook zoiets doen.. al is het dan niet echt meer zelf verzonnen xD

    Wat je wel kan doen is dat het meisje/de geest heel erg boos op zichzelf is en op haar moordenaar(s). Ze gaat hun idd dwars zitten totdat deze zelfmoord pleegd/plegen.
    Dan gaat ze naar haar ouders toe en ziet ze dat ze, wel met verdriet, verder kunnen leven.
    Als alles goed is en zij er vrede mee heeft dat ze dood is, gaatze in haar graf liggen en kan ze genieten van het eeuwige leven.

    kijk maar wat je ermee doet;)

    xx


    How about a shave...

    doen ^^
    ehh nou in wat er gaat gebeuren moet jij verzinnen want dat weet ik niet xD
    en ik vind the teen ghost ook wel leuk :D:D
    maybe moet je dat gwn doen :D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Yeah, doen ^^ . De inleiding is mooi!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Annassiejj schreef:
    - Doen!
    - The curse of the suicide.
    - Wat je schreef is al fantastisch.

    Wil je het laten weten als je eerste deel afhebt ^^


    jou titel vind ik echt mega mooi(flower)
    alleen was het geen zelf moord.
    wat vinden jullie van:
    the curse of the initiated teen girl


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    dopey schreef:
    (...)

    jou titel vind ik echt mega mooi(flower)
    alleen was het geen zelf moord.
    wat vinden jullie van:
    the curse of the initiated teen girl


    De jouwe is ook heel mooi, maar wat vind je van deze?
    The curse of a teen spirit.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Annassiejj schreef:
    (...)

    De jouwe is ook heel mooi, maar wat vind je van deze?
    The curse of a teen spirit.


    hey ja goeide xD
    of deze:
    the curse of the dead girl

    zeg jij maar welke het word;)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    dopey schreef:
    (...)

    hey ja goeide xD
    of deze:
    the curse of the dead girl

    zeg jij maar welke het word;)


    Ik vind zelf:
    The Curse of a Teen Spirit wel goed.

    Want het meisje is een geest en laat opzich een vloek over diegene die haar vermoord heeft.

    Maar het is jou verhaal, :'D


    "Don't look back, you're not going that way."

    Yeah, doen ^^


    ~

    oke!!!
    de eerste 2 delen staan onlinex xD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt