• De titel zegt het al. Ik zie heeel veel kamers helemaal vol hangen met posters. En ik wil zelf ook posters hebben maar ik wil niet telkens tijdschriften daarvoor gaan kopen. Dus; hoe komen jullie aan al die posters?

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 23:01 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 mei 2010 - 23:02 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Véél tijdschriften. (:


    I need you like a heart needs a beat

    Hitkrant & Popcorn.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    No idea (: Ik hang geen posters van beroemdheden op, heb ik niet echt iets mee. Ik hang liever tekeningen van mezelf op of gewoon mooie andere soorten posters met hele mooie afbeeldingen. Die koop ik meestal in een dierentuin-achtig iets ofzo (ja, daar heb je van die mooie foto's van dieren XD) & ik kom ze vaak ook op de raarste plekken tegen. Zo heb ik een hele leuke poster van Victoria Frances in Bobbiejaanland gekocht XD.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik hang nooit posters op, maar Katje-strips uit de Vriendin. xD
    Niet dat ik de Vriendin lees, ik krijg ze.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Tijdschrift (joepie)


    All this dampness is damp.

    Tijdschriften, en heel veel van vriendinnen & vrienden gekregen.
    Me kamer hing eerst helemaal vol met Tokio hotel. Je zag me behang niet eens x.x


    "Don't look back, you're not going that way."

    De joepie xD
    Ik heb ook postesr van een site, waar kan je gewoon foto's op poster kan laten drukken.
    En in de expo en alles verkopen ze ook prachtige posters


    Live life limitless.

    OHJA, en de videotheek!


    I live for the applause, you will die for it.

    Tijdschriften, maar momenteel liggen ze goed opgeborgen en ik betwijfel het of ze ooit weer in mijn kamer komen te hangen.


    Think before you act.

    Flynn schreef:
    Tijdschriften en de Large.


    Daar en bij concerten.

    Joepie, hitkrant of kopen in éen of andere winkel.


    Some people make the world special just by being in it

    Tijdschriften ^^ & gekregen van vriendinnen.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik ga na de winkel.
    Kijk in een tijdschrift en als ik een leuke poster zie dan scheur ik die eruit. :Y)


    I hope you die :3

    Van tijdschriften =)


    Stop wishing, Start doing..

    Concerten, festivals of tijdschriften.