• ik vind het echt zo stom.
    Ik wil heeeeeeeel erg graag naar n concert van Lady gaga. Eerst mocht ik niet van mijn ouders wat ik echt heel flauw vond. Toen mocht ik wel maar moest ik iemand die ouders is dan mij mee nemen, dus ik dacht mijn zus maar dat was niet goed genoeg. Nou kon je op radio 538 kaarten winnen dus ik deed mee bijna al mijn beltegoed op, niet gewonnen-.-. Dus i dacht ik koop die kaarten zelf wel heb het geld ervoor maar neee dat mag dan weer niet.

    NOu is morgen dat concert en ik zit thuis en dat is gwn zwaar kloten...
    Dat moest er ff uit
    :(


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Dat is balen ja ;o
    Nouja, ze komt vast wel weer een andere keer?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    .
    Highway[7452].Highway zei op 14 mei 2010 - 20:50:

    Dat is balen ja ;o
    Nouja, ze komt vast wel weer een andere keer?

    jaah mss wel jaah maar dat duurt zo lang en mss is danhaar tour heel anders


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Lady Gaga komt wel vaker langs, normaal gezien. Ze is ondertussen al erg vaak hier in België/Nederland geweest dus dan zal ze ook vaak terugkeren. No worry's.


    All this dampness is damp.

    Soldier zei op 14 mei 2010 - 20:53:

    Lady Gaga komt wel vaker langs, normaal gezien. Ze is ondertussen al erg vaak hier in België/Nederland geweest dus dan zal ze ook vaak terugkeren. No worry's.


    okee jaah dat is wel beter cause i love her(yeah)


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Ouders hea!
    Gelukkig ben ik nu oud genoeg dat ik al alleen mag gaan.
    Maar ooit was het ook anders. Toen kon ik nog net aan een ticket raken en naar Tokio Hotel gaan samen met een vriendin en haar moeder. Maar toen gingen mijn ouders idioot gaan doen dat het concert tot laat s'avonds was en mocht ik niet.
    De avond zelf was ik boos in de zetel gaan zitten, belt die vriendin om te zeggen dat het concert gedaan is en het heel super was. Zegt mijn moeder daarop: ow, had ik dat geweten.. je mocht dan toch gegaan hebben. Leuk om te weten --'

    Maar ik hoop dat je toch op een of andere manier toch kan gaan!