• Dani en ik hebben echt de raarste humor ooit :')

    We hebben de hele middag al over een of andere gast die een ambrozia zou zijn... Dus ik opzoeken wat een ambrozia was kwam ik uit bij dit: Ambrosia is een plant die oorspronkelijk niet in Nederland voorkomt. De laatste jaren lijkt de plant zich sterk uit te breiden in Nederland, waarschijnlijk onder invloed van de veranderingen in het klimaat. De uitbreiding in Nederland is zorgwekkend omdat de pollen of stuifmeelkorrels van ambrosia wereldwijd de belangrijkste veroorzaker is van hooikoorts.

    Dus ik vroeg zo aan haar: komt die gast uit een plant ofzo? :') En toen kwamen we bij een andere gast die zij op een neger (niks rasistisch aan) vond lijken omdat die zo bruin was dus ik maar volhouden dat zijn vader uit Fiji kwam en het stiekem een indiaan is. Toen zagen we een filmpje dat hij aan het springen was en toen was het net zo'n schattig eendje en toen hebben we ervan gemaakt dat het een Fiji indianen eendje is! ^^

    Toen was ik in een vage bui dat ik het me ging voorstellen en ging photoshoppen...
    Zie hier het resultaat! :')
    Fiji indianen eendje <3

    Nu wil ik hem als huisdier! Wie wil er nog meer een Fiji indianen eendje als huisdier? :9~

    Het gaat ook weer nergens over :')


    dream, dare, fly!

    Haha, Ik wil er een. Dan heb ik eindelijk een cuwle eend._O_


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Ah, schattig


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik wil er wel één :9~ Wat een schattig eendjee (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ahw. Ik vind hem nog steeds lief :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    :O Ik wil ook zo'n eend. xD


    Take me to wonderland

    Ik wil een fiji indianen eendje als huisdier! Fuck up Poes en hond, F.I.E's zijn dé nieuwe trend.


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    Ik wil een fiji indianen eendje als huisdier! Fuck up Poes en hond, F.I.E's zijn dé nieuwe trend.


    Whaha precies! :Y)
    -iedereen nu massaal een eendje zoeken en die omtoveren tot een indiaan :3-


    dream, dare, fly!

    Wat lieeeeeeeef :9~. Geesz wants!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'